«Τα πίνει» η Θεά της Αποκάλυψης

03.11.2011
Πολύ τρέντι τελευταία είναι ο πολιτισμός των Μάγιας, ο οποίος εμπνέει σχεδιαστές μόδας, editorials περιοδικών, ακόμα και μουσικά βιντεοκλίπ - όπως το «I'm Into You» της Τζένιφερ Λόπεζ. Αν βέβαια λάβουμε υπόψη τις προφητείες των Μάγιας, το 2012 θα είναι η τελευταία χρονιά που θα χρειαστεί να αγοράσουμε Ημερολόγιο, αφού θα είναι η χρονιά της ... Αποκάλυψης... της Καταστροφής του Κόσμου όπως τον ξέρουμε κλπ κλπ.

Πολύ τρέντι τελευταία είναι ο πολιτισμός των Μάγιας, ο οποίος εμπνέει σχεδιαστές μόδας, editorials περιοδικών, ακόμα και μουσικά βιντεοκλίπ - όπως το «I'm Into You» της Τζένιφερ Λόπεζ. Αν βέβαια λάβουμε υπόψη τις προφητείες των Μάγιας, το 2012 θα είναι η τελευταία χρονιά που θα χρειαστεί να αγοράσουμε Ημερολόγιο, αφού θα είναι η χρονιά της ... Αποκάλυψης... της Καταστροφής του Κόσμου όπως τον ξέρουμε κλπ κλπ.

Αν, πάντως, είναι να αποκτήσετε ένα τελευταίο Ημερολόγιο, αυτό ας είναι το Campari Calendar 2012, με κεντρική φιγούρα τη Μίλα Γιόβοβιτς (Milla Jovovich). Οι εικόνες του ημερολογίου, μέσα από το φακό του Dimitri Daniloff, είναι πραγματικά έργα τέχνης και η μούσα του είναι μια ονειρική περσόνα, μια πραγματική Θεά της Αποκάλυψης!

H 35χρονη Ουκρανή ηθοποιός και μοντέλο, πρωταγωνίστρια της ταινίας «The Three Musketeers», που αναμένεται να βγει στις αίθουσες στις 6 Δεκεμβρίου, δήλωσε για τη φωτογράφηση: « Ως μοντέλο και ως ηθοποιός μπορώ να πω ότι ήταν μια συναρπαστική εμπειρία με θεατρικό αλλά και σοφιστικέ αποτέλεσμα». Το Campari Calendar έχουν διαφημίσει στο παρελθόν η Τζέσικα Άλμπα, η Εύα Μέντες, η Σάλμα Χάγιεκ και η Όλγα Κουριλένκο. Το φετινό ημερολόγιο έχει τυπωθεί σε 9.999 αντίτυπα.

Επιμέλεια Χριστίνα Τσατσαράγκου