Από τον Σπήλιο Λαμπρόπουλο
Το να περιμένει κανείς από τον Αντζελο Μπανταλαμέντι να βάλει την υπογραφή του σε έναν κακό, ή έστω μέτριο, σάουντρακ, είναι το ίδιο με το να απαιτεί από την Κίρα Νάιτλι να μην είναι όμορφη - δεν γίνεται, γίνεται;
Πόσω μάλλον όταν η Βρετανίδα ηθοποιός ερμηνεύει και τέσσερα σύντομα τραγούδια, χωρίς να διεκδικεί δάφνες συγκλονιστικών φωνητικών ικανοτήτων, πλην όμως κουβαλώντας όλο το υποκριτικό της εκτόπισμα και τη γοητεία της ερασιτεχνικής απόπειρας.
Δεν είναι αυτή όμως ο βασικός λόγος για τον οποίο αξίζει να αποκτήσετε το «Τhe Edge Of Love», αλλά οι συνθέσεις του Μπανταλαμέντι, ενός συνθέτη που μπορεί να ωφελήθηκε από την ταύτισή του με τον Ντέιβιντ Λιντς (έχει υπογράψει τη μουσική στις περισσότερες ταινίες του με εξέχουσα στιγμή το τηλεοπτικό «Τwin Ρeaks» ), αλλά παράλληλα ζημιώθηκε, από την άποψη ότι οι δυνατότητές του ταιριάζουν μεν απόλυτα στις σκοτεινές εμπνεύσεις του συγκεκριμένου σκηνοθέτη, αλλά δεν εξαντλούνται εκεί.
Ακούστε για παράδειγμα τα υπέροχα τραγούδια που έχει γράψει εδώ, το «Careless Love» που ερμηνεύει η Μαντλέν Πεϊρού αλλά και η Σούζι ή το «Careless Τalk» που οικειοποιούνται τόσο ο Πάτρικ Γουλφ όσο και η πρωτοεμφανιζόμενη Μπεθ Ρόουλεϊ. Κατά τα άλλα ο Μπανταλαμέντι μελοποιεί στίχους του Ντίλαν Τόμας, ενορχηστρώνει υποδειγματικά το classic «Ηang Out The Stars In Ιndiana» για λογαριασμό ενός αγνώριστου... Suggs (κι όμως, ο ηγέτης των Madness!) και, γενικά, δικαιώνει και με το παραπάνω τον σκηνοθέτη (και στιχουργό, για τις ανάγκες του cd) Τζον Μέιμπερι, που στο εσώφυλλο παραδέχεται ότι «o Αντζελο δεν είναι ένας συνθέτης, αλλά ένας μάγος - δεν στηρίζει απλώς τις εικόνες στο πανί αλλά τις συμπληρώνει». Και, παραδόξως, δεν χρειάζεται καν να δούμε την ταινία για να συμφωνήσουμε μαζί του...