FYI

Ο Όμιλος FF Group παρουσιάζει την FF Group Exclusive

05.04.2016
Join the most exclusive fashion club

Ο Όμιλος FF Group, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών που παρέχει στους καταναλωτές, δημιούργησε την πρωτοποριακή κάρτα FF Group Exclusive. Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης που περιλαμβάνει τα πιο αγαπημένα fashion brand της αγοράς: Folli Follie, Links of London, Juicy Couture, Calvin Klein Jeans, G-Star Raw, Guess, Nike, Samsonite, Samsonite αλλά και όλα τα brand που μπορεί κανείς να βρει στα multi concept stores Collective και Kix (όπως Ted Baker, UGG, Scotch & Soda, Converse, Franklin & Marshall, Seafarer, Gas, Garcia Jeans, Ben Sherman κ.α.).

Η κάρτα FF Group Exclusive εξασφαλίζει μια μοναδική εμπειρία shopping για τους προνομιούχους κατόχους της, προσφέροντας αποκλειστικά προνόμια και οφέλη.

Μέσα από ένα ουσιαστικό και ανταποδοτικό πρόγραμμα επιβράβευσης, κάθε ευρώ αγορών μεταφράζεται σε πόντους. Υπάρχουν τρία επίπεδα εξαργύρωσης πόντων: με τη συγκέντρωση 1.500 πόντων κάθε κάτοχος κερδίζει το Bronze Bonus Pack που αποτελείται από bonus voucher συνολικής αξίας 50 €. Οι 3.000 πόντοι αντιστοιχούν στο Silver Bonus Pack και οι 4.500 στο Gold Bonus Pack που προσφέρουν bonus vouchers συνολικής αξίας 100€ και 150€ αντιστοίχως. Τα μέλη του προγράμματος κερδίζουν άμεσα 50 πόντους με την εγγραφή τους, 50 πόντους στα γενέθλια και extra πόντους κατά τη διάρκεια ad hoc/ή και θεματικών ενεργειών.

Όλο αυτό το πρόγραμμα λειτουργεί, υποστηρίζεται και εξαργυρώνεται και ηλεκτρονικά, δίνοντας τη δυνατότητα στον κάτοχο να εγγραφεί, να συγκεντρώνει πόντους, αλλά και να ενημερώνεται για το status των αγορών του online. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών έχει δημιουργηθεί το mobile application «FF Group Exclusive», καθώς και το microsite www.ffgroupexclusive.gr, όπου ο ενδιαφερόμενος μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες για το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης, το δίκτυο των καταστημάτων με τα αγαπημένα fashion brand, καθώς και στοιχεία του προσωπικού του προφίλ.