Δημητρίου: Μιλά πρώτη φορά για τη νέα διαφήμιση & το άγριο κράξιμο!

11.04.2016
Λίγες μέρες μετά το χαμό που προκάλεσε η νέα διαφήμιση των Jumbo με πρωταγωνίστρια την Άντζελα Δημητρίου, και η “Λαίδη” μιλά για πρώτη φορά για το σποτ που έγινε viral, αλλά και το “άγριο” κράξιμο που της έριξαν πολλοί.

Η αοιδός το πρωί της Δευτέρας (11/4) βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή, “Καλημερούδια” και μίλησε για τη διαφήμιση, το σηκωμένο φρύδι της που σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως, αλλά και την αντίδραση του Κέντρου Ισότητας για την ατάκα... “χτύπα σαν άντρας”.

«Ήρθε τελείως ξαφνικά η πρόταση και μου είπαν πως έχουν αλλάξει το τραγούδι μου "Ποια θυσία". To διάβασα λοιπόν και κατάργησα κάποιες λέξεις που δεν μου άρεσαν. Πήγα στο στούντιο και το ηχογράφησα κανονικά. Θέλω να πω πώς το βουρλίζομαι επειδή είμαστε όλοι από χωριό και ξέρουμε, σημαίνει τρελαίνομαι. Αυτό το αναφέρω για κάποιους που δεν το κατάλαβαν», είπε για την πρόταση που της έγινε και την παραλλαγή του τραγουδιού της.

Για την επίμαχη ατάκα “χτύπα σαν άντρας” που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, είπε:

«Το χτύπα σαν άντρας που ακούγεται στην διαφήμιση δε σημαίνει ξύλο, όπως κάποιοι το ερμήνευσαν. Στις ελληνικές ταινίες έχουμε δει να χτυπάνε χαστούκια οι άντρες στις γυναίκες και τους πειράζει η διαφήμιση. Και ο Λιάγκας με υποστήριξε λέγοντας πως το λέει και εκείνος στο γιο του για να σκληρύνει. Γιατί δεν κοιτάνε όλα αυτά που γίνονται στον κόσμο και βλέπουν το διαφημιστικό το δικό μου; Γιατί δεν κοιτάνε που έχουν γίνει όλοι δολοφόνοι και ξυπνάνε το πρωί και επειδή τους φταίει το παιδί τους, το βάζουν στο φούρνο και το σκοτώνουν; Θα έλεγα σε αυτή την κυρία (στην Πρόεδρο του Κέντρου Ισότητας) που δεν την ξέρω βασικά πως καλά θα κάνει να ασχοληθεί με άλλα πράγματα πιο σημαντικά. Περίμενα αυτές τις περίεργες αντιδράσεις, έκανα όμως υπομονή. Επειδή σε μία μέρα στο Internet η διαφήμιση έφτασε τα 1.000.000 κλικαρίσματα, αυτό τους πείραξε. Η επιτυχία γενικά ενοχλεί, πονάει και πειράζει. Αυτό μου συνέβη χρόνια τώρα. Το χαίρομαι και το απολαμβάνω που ασχολούνται μαζί μου».