Έφτιαξε δική του εταιρεία

05.03.2007
Πόσο φίρμα πρέπει να είσαι για να φτιάξεις δική σου δισκογραφική; Όσο ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, ο ταλαντούχος καλλιτέχνης που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ και τώρα θέλει να πάρει στα χέρια του την προώθηση και τη διαχείριση των δίσκων του.

Παρά το νεαρό της ηλικίας του, οι κινήσεις του στο χώρο της δουλειάς είναι πρωτοποριακές, έξυπνες, προσεγμένες και, όπως όλα δείχνουν, απόλυτα επιτυχημένες. Τελειομανής όπως είναι, θέλει να αναλαμβάνει τα πάντα ο ίδιος, ώστε να έχει τον έλεγχο σε ό,τι απαιτείται για την πραγματοποίηση των στόχων του. Το μεγαλόπνοο σχέδιό του, που υλοποιήθηκε αυτή τη φορά, επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές, αφού πραγματοποίησε ένα μεγάλο του όνειρο, τη δημιουργία μιας δικής του δισκογραφικής εταιρείας, η οποία έκανε ντεμπούτο με το νέο CD του ίδιου με τίτλο «Φίλοι και εχθροί».

Γνωρίζοντας καλά τη δουλειά του, όχι μόνο όσον αφορά το τραγούδι, αλλά και τη διαδικασία της παραγωγής ενός CD, θέλησε να μετρήσει τις δυνάμεις του και παράλληλα να προχωρήσει ένα βήμα πιο μπροστά από πολλούς συναδέλφους του. Ήταν ένα δύσκολο εγχείρημα, αφού μια δισκογραφική εταιρεία προϋποθέτει μεγάλες ευθύνες, απαιτεί ειδικές γνώσεις, αλλά κυρίως χρειάζεται πολλά χρήματα για να στηριχθεί και να προχωρήσει.

Στήριγμά του σ' αυτή την προσπάθεια στάθηκαν δυο αγαπημένοι του φίλοι, οι οποίοι γνωρίζουν καλά το αντικείμενο της δισκογραφίας και αποφάσισαν από κοινού με το νεαρό Κύπριο τραγουδιστή να «τολμήσουν». Αγαπημένα του πρόσωπα εδώ και πολλά χρόνια, κατάγονται από την Κύπρο και είναι πραγματικά το δεξί του χέρι. Οι δυο τους έχουν αναλάβει τα πάντα, από τις δημόσιες σχέσεις μέχρι και τη διακίνηση του υλικού, ενώ είναι αυτοί που τρέχουν καθημερινά για να διεκπεραιώσουν ό,τι χρειάζεται.

Όταν άρχισε να ψιθυρίζεται στα καλλιτεχνικά πηγαδάκια η είδηση, όλοι εντυπωσιάστηκαν με το τολμηρό εγχείρημα του γνωστού ερμηνευτή, διότι σχεδόν κανείς δεν περίμενε κάτι τέτοιο, μια κίνηση ματ του Μιχάλη Χατζηγιάννη βασισμένη σε ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Κι αυτό γιατί στο εξωτερικό τα περισσότερα μεγάλα ονόματα του τραγουδιού έχουν δική τους εταιρεία παραγωγής και οι εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται διακινούν απλώς το υλικό. Άλλη μια πρωτιά στα 28 μόλις χρόνια του για τον Μιχάλη Χατζηγιάννη.
Ρ.Σ.