Μέσα από τη νέα παγκόσμια digital καμπάνια #mama_eixes_dikio, η Beiersdorf προσκαλεί τις νέες γυναίκες να μοιραστούν τις συμβουλές ζωής που τους έδωσαν οι μαμάδες τους και να αναγνωρίσουν ότι… η μαμά τους είχε δίκιο!
Οι μαμάδες μας αγαπούν να μας δίνουν συμβουλές, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς… συνήθως δεν τις παίρνουμε τόσο σοβαρά! Και ενώ η μαμά μας δεν γνωρίζει τα πάντα, όσο μεγαλώνουμε συνειδητοποιούμε πόσες φορές είχε τελικά δίκιο. Η NIVEA, “ακούγοντας” όσα οι γυναίκες έλεγαν στο περιβάλλον των social media, διαπίστωσε ότι αυτό το συναίσθημα ότι η «μαμά είχε δίκιο» είναι κοινό στις γυναίκες σε όλο τον κόσμο, ανεξαρτήτως καταγωγής. Αυτή η κοινή παραδοχή για τις γυναίκες, που περνά από γενιά σε γενιά, ενέπνευσε τη NIVEA, η οποία σχεδίασε και υλοποιεί την παγκόσμια καμπάνια με τίτλο « #mama_eixes_dikio ».
Η φροντίδα ως έννοια βρίσκεται στον πυρήνα των αξιών της NIVEA και αυτό την έχει καταστήσει μία ιδιαίτερα αγαπημένη μάρκα, που περνάει από τη μητέρα στην κόρη, όπως τα λόγια και οι πολύτιμες συμβουλές της μαμάς.
Μέσω της καμπάνιας #mama_eixes_dikio («Μαμά είχες δίκιο»), η NIVEA προσκαλεί τις νέες γυναίκες να μοιραστούν προσωπικές τους ιστορίες σχετικά με το πόσο δύναμη τους έδωσαν οι συμβουλές των μαμάδων τους για να προχωρήσουν σε σημαντικά βήματα στη ζωή τους. Τα video της καμπάνιας δείχνουν γυναίκες από διαφορετικές χώρες του κόσμου να μοιράζονται τις δικές τους εμπειρίες και προσωπικές στιγμές. Διαφορετικές ιστορίες γυναικών που καταλήγουν όλες στο ίδιο συμπέρασμα: «Είσαι πια ενήλικος όταν συνειδητοποιείς ότι η μαμά σου είχε δίκιο», όπως ανέφερε και ο Martin Wulle, Corporate Vice President Digital της Beiersdorf.
«Η καμπάνια “Μαμά είχες δίκιο” είναι μία αφορμή για να αναγνωρίσουμε τη σημασία των μαμάδων στη ζωή μας, αλλά και να μοιραστούμε τις συμβουλές ζωής που μας έδωσαν.