1979, 1981, 1985 / 3 DVD ΠΕΡΙΟΧΗΣ 2, Widescreen (2.35:1), AUDIO VISUAL
Οι περιπέτειες του διασημότερου φουτουριστικού ντεσπεράντο της ερήμου σε έναν απεγνωσμένο «κρανίου τόπο», συσκευασμένες σε ένα τριπλό, χορταστικό κουτί με dvd
Σκηνοθετημένη το 1979 από τον Αυστραλό Τζορτζ Μίλερ, η ομώνυμη πρώτη ταινία της σειράς «Μad Μax» εκτυλισσόταν σε ένα κοντινό μέλλον και είχε σεισμική απήχηση στο κοινό και στις σελίδες της κινηματογραφικής ιστορίας, επειδή αντί να εξωραϊσει τον μύθο του σωτήρα-ήρωα, ο οποίος επεμβαίνει πάντα στην κατάλληλη στιγμή για να σώσει ένα αναξιοπαθές πλήθος, παρουσίαζε έναν τυπικό εκπρόσωπο του Νόμου που μετατρεπόταν ξαφνικά σε τιμωρό, εξαπολύοντας μια λυσσαλέα μανία εκδίκησης ενάντια στη συμμορία μοτοσικλετιστών που στάθηκε υπεύθυνη για τον χαμό της οικογένειάς του. Μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία στην ιστορία του αυστραλέζικου κινηματογράφου, το «Μad Μax» παραμένει ένα μοντέλο κινηματογραφικής παραγωγής, καθώς το χαμηλό κόστος του αποτέλεσε πραγματικό φαινόμενο σε σχέση με τα μεγάλα κέρδη που σημείωσε.
Η εκπληκτική συνέχεια που ακολούθησε δυο χρόνια μετά τοποθετείται σε μια μετα-Αποκαλυπτική μελλοντική εποχή όπου η έρημος είναι ο περιοριστικός βιότοπος του ανθρώπινου είδους και η παρέλαση επικίνδυνων φρικιών αποτελεί καθημερινότητα, αφήνοντας στον Μαξ το χρέος να οδηγήσει σχεδόν νομοτελειακά την ιστορία σε μια μικρή ή μεγαλύτερη λύτρωση. Σημείο αναφοράς για τη ριζοσπαστική αισθητική και για τις εντυπωσιακές σκηνές δράσης του, το «Μad Max 2» εξακολουθεί να είναι απρόσμενα επίκαιρο, αφού οι αναγωγές του στην κοινωνική αλλοτρίωση και το χάος του νόμου της ζούγκλας, με αφορμή το -συμβολικό και πραγματικό- κυνήγι του πετρελαίου, δεν απέχουν πολύ από την τρέχουσα παγκόσμια ειδησεογραφία.
Τρίτο μέρος της τριλογίας, το «Βeyond Τhunderdome» σκηνοθετήθηκε από τον Τζορτζ Ογκιλβι, με τον Τζορτζ Μίλερ να περιορίζεται στο γύρισμα των σκηνών δράσης. Απογοητευμένος από τον άδοξο θάνατο του Μπάιρον Κένεντι με τον οποίο συνέλαβαν και έγραψαν μαζί τις ιστορίες του ήρωα, ο Μίλερ είχε χάσει το ενδιαφέρον του για το φιλμ. Η απουσία του από την καρέκλα του σκηνοθέτη έμελλε να χαρακτηρίσει, ωστόσο, την αδύναμη αυτή τρίτη ταινία η οποία, συν τοις άλλοις, φέρει αυτούσια επάνω της τη σφραγίδα της αισθητικής των 80s, με όλο το οριακό κιτς που την διέκρινε.
(Η έκδοση κυκλοφορεί χωρίς extras, πλην ελληνικών υπότιτλων). Μάρκος Φράγκος