Να πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα μεταφυσικό θρίλερ που ορκίζεται ότι είναι και μεταφυσικό και θρίλερ.
Στην πραγματικότητα η δεύτερη ταινία του Αργεντινού Φαμπιάν Μπιελίνσκι, που ενθουσίασε το 2000 με τις «Εννιά Βασίλισσες», φτάνει μέχρι τη μέση. Και εκεί φτάνει -αν μη τι άλλο- εντυπωσιακά. Με την ιστορία ενός ταριχευτή που πάσχει από επιληπτικές κρίσεις. Σίγουρος πως μπορεί να πετύχει το «τέλειο έγκλημα» με τη φωτογραφική του μνήμη, θα παρασυρθεί σε ένα σαββατοκύριακο για κυνήγι και ένα θανατηφόρο ατύχημα θα γίνει η ευκαιρία της ζωής του.
Κάπως έτσι, ατμοσφαιρικά, χιτσκοκικά, μυστηριακά και άκρως υπαινικτικά, φτάνουμε στη μέση. Γιατί από εκεί και μετά χάνεται κάθε ευκαιρία για την ολοκλήρωση ενός μεταφυσικού θρίλερ που επενδύει ολοκληρωτικά στην ανθρώπινη παράνοια, (θυμηθείτε τον στις «Εννιά Βασίλισσες»). Λίγο πριν το τέλος, κάθε αίσθηση ατμόσφαιρας έχει χαθεί και όλα όσα έχει υποσχεθεί η «αύρα» του πολυβραβευμένου στην Αργεντινή θρίλερ έχει θυσιαστεί προ πολλού στον βωμό μίας πέραν του δέοντος arty αμπελοφιλοσοφίας.
dvd extras
Συνεντεύξεις με τους συντελεστές και making of που αναδεικνύουν τα περί τρομακτικής οικολογίας. Προτιμήστε το.
ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΡΑΝΑΚΗΣ