Pans Labyrinth (Milan/Warner)
Στο παραμύθι του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο, ο πενηντάχρονος Ισπανός Χαβιέ Ναβαρέτε τιμά την ευρωπαϊκή μουσική παράδοση, στην οποία προφανώς γαλουχήθηκε από μικρός και σαφώς καταφέρνει να δώσει το προσωπικό του στίγμα, πλην όμως θα προτιμούσαμε λιγότερα ιταλιάνικα χρώματα στον ήχο του...
Τhe Good Shepherd (Colosseum/Varese)
Δύο συνθέτες που σχεδόν κανένας δε γνωρίζει (το «Door On The Floor» είναι η γνωστότερη δουλειά του Μαρτσέλο Ζάρβος, ενώ ο Μπρους Φάουλερ έπαιζε κάποτε πάσης φύσεως πνευστά στο γκρουπ του Φρανκ Ζάπα) κάνουν τη διαφορά εδώ και, με την καταλυτική συμμετοχή του Αρβο Παρτ και μερικών τζαζ standards, καταφέρνουν να μας εκπλήξουν ευχάριστα.
All The King's Men (Varese/Emi)
Βαρετό όσο δεν πάει, με τον Τζέιμς Χόρνερ πιο σοβαροφανή και πομπώδη από ποτέ και το all star καστ που αναγράφεται στο εξώφυλλο να αποτελεί ό,τι πιο ελκυστικό σε όλο το CD.
Τhe Banquet (Deutsche Grammophon/Universal)
Ο πιανίστας Λανγκ Λανγκ (βλ. Painted Veil) και πάλι παρών, αυτή τη φορά σε συνθέσεις του πενηντάχρονου Κινέζου Ταν Ντουν, βραβευμένου με Οσκαρ («Τίγρης Και Δράκος»), που εδώ, ωστόσο, έχει διάθεση για πιο... ποπ σονατούλες και παραδόξως ακούγεται πιο βαρετός...
Τhe Good German (Colosseum/Emi)
To πρόβλημα με συνθέτες τύπου Τόμας Νιούμαν και ταινίες τύπου «Τhe Good German», είναι πως, όταν συναντιούνται, κανείς εκ των δύο δεν βγαίνει ιδιαίτερα κερδισμένος: είναι τόσο ξεκάθαρο και τετελεσμένο το τι χρειάζεται να παραδώσει, ώστε και εμείς δεν έχουμε λόγο να αναζητήσουμε τη μουσική εκτός αίθουσας...