Γεννημένος στην Ιερουσαλήμ, μεγαλωμένος στο Μαρόκο, αλλά Γάλλος πολίτης από το Μάη του 1968, ο Αρμάν Αμάρ κατάφερε να βάλει τη μουσική παράδοση της Αφρικής στο κονσερβατόριο, προτού ακόμα ο όρος world music γίνει δόκιμος. Το 1994 ίδρυσε τη δισκογραφική εταιρεία Long Distance, η οποία σήμερα εκδίδει σε ένα διπλό CD τις δύο του δουλειές για τις πλέον πρόσφατες ταινίες του Κώστα Γαβρά. Παρόλο που η συνολική διάρκεια θα επέβαλλε, για λόγους οικονομίας, να συγκεντρωθεί όλο το υλικό σε ένα CD, είναι αλήθεια ότι τα εννιά κομμάτια του «Le Couperet» και τα 15 του «Αmen.» έχουν μεν κάποιες ομοιότητες (ευρωπαϊκή προσέγγιση, αφαιρετικές ενορχηστρώσεις, αισθητική μουσικής δωματίου, έμφαση στο πιάνο και τη βιόλα), πλην όμως έχουν τη δική τους υφολογική συνοχή και ως εκ τούτου λειτουργούν καλύτερα ως αποκομμένες ενότητες, η κάθε μία στο δικό της δισκάκι. Είναι μάλιστα ευχής έργον που με μία αγορά ο ακροατής μπορεί να αποκτήσει και τα δύο σκορ, καθώς έχουμε στα χέρια μας ένα σύνολο ολοκληρωμένων συνθέσεων, αξέχαστων μελωδιών και ευφυών εκτελέσεων. Ομολογώ ότι ο Αμάρ δεν ήταν στη λίστα με τους πιο αγαπημένους μου συνθέτες. Επειτα από τούτη τη (διπλή) τσεκουριά, όμως, σκοπεύω να τον παρακολουθώ συστηματικά. Υπέροχο!
Γεννημένος στην Ιερουσαλήμ, μεγαλωμένος στο Μαρόκο, αλλά Γάλλος πολίτης από το Μάη του 1968, ο Αρμάν Αμάρ κατάφερε να βάλει τη μουσική παράδοση της Αφρικής στο κονσερβατόριο, προτού ακόμα ο όρος world music γίνει δόκιμος.