Short Cuts στα Sountrack του μήνα

22.06.2007
...Στο «Βeing Julia» (Varese Sarabande/EMI) 6 o Μίκαελ Ντάνα γράφει ένα τυπικά ευχάριστο ορχηστρικό σκορ, τη συνοχή του οποίου διακόπτουν μόνο σκονισμένες από το χρόνο σφήνες των Mill Brothers, Andrew Sisters, Νόελ Κάουαρντ και μία παλαιομοδίτικη διασκευή

...Στο «Βeing Julia» (Varese Sarabande/EMI) 6 o Μίκαελ Ντάνα γράφει ένα τυπικά ευχάριστο ορχηστρικό σκορ, τη συνοχή του οποίου διακόπτουν μόνο σκονισμένες από το χρόνο σφήνες των Mill Brothers, Andrew Sisters, Νόελ Κάουαρντ και μία παλαιομοδίτικη διασκευή

...136 μουσικούς ζήτησε ο Κρίστοφερ Μπεκ για το «Εlektra» (Varese Sarabande/EMI) 8 και κανείς δεν του χάλασε το χατίρι. Ακούγοντας όμως το τολμηρό συνδυασμό των ηλεκτρονικών ήχων με την πολυμελή ορχήστρα, μένεις άφωνος από το ιδανικό σκορ για το απόλυτο μπλοκμπάστερ- που το φιλμ ποτέ δεν έγινε...

Ο ταλαντούχος Μπράιν Τάιλερ κάνει ακριβώς αυτό που πρέπει στο «Final Cut» (Varese Sarabande/EMI) 6, αλλά, πέρα από το συγκλονιστικό «Ηollow» που τραγουδά ο ίδιος ως μέλος του ιντάστριαλ ροκ ντούο Ja Wah, μας έχει αποδείξει ότι είναι ικανός για πολλά περισσότερα. Και αυτά ακριβώς θα περιμένουμε την επόμενη φορά!

...Ο Ρίντλεϊ Σκοτ έχει αδυναμία στους Ευρωπαίους συνθέτες και για το «Κingdom Of Ηeaven» (Sony BMG) 8 επιλέγει το Βρετανό Χάρι Γκρέγκσον-Γουίλιαμς, που, για έξι ολόκληρους μήνες, παίδευε στο μυαλό και στο στούντιο τα 19 θέματα που βρήκαν το δρόμο τους στο CD. Η ορχήστρα και η χορωδία μεγαλουργούν, ο Γκάβιν Ράιτ δίνει ρεσιτάλ ως πρώτο βιολί, ενώ και τα ανατολίτικα όργανα που χρησιμοποιούνται δε γίνονται ποτέ «τουριστικά».

...Τα πάντα στο The Interpreter (Varese Sarabande/EMI) 6 είναι υποβλητικά: ερμηνείες, σκηνοθεσία, ατμόσφαιρα, μουσική. Αυτό, ωστόσο, δε σημαίνει ότι ένα υποβλητικό σκορ έχει και πολύτιμη αξία ως αυτόνομο ακρόαμα. Ο Τζέιμς Νιούτον Χάουαρντ κουβαλά μυρωδιές Αφρικής μέσα στο στούντιο, αλλά σπουδαίος δεν γίνεται ποτέ- ίσως επειδή δεν χρειαζόταν...

...Η Τζόσλιν Πουκ σπάει την παντοκρατορία των ανδρών στο χώρο της κινηματογραφικής μουσικής και στο «Τhe Merchant Of Venice» (Decca/Universal) 7 βρίσκει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στη μουσική του 16ου αιώνα, τα αναγεννησιακά μοτίβα και τη σύγχρονη προσέγγιση των σάουντρακ. Διασκευάζοντας μεσαιωνικές μελωδίες, μελοποιώντας Εντγκαρ Αλαν Πόε (και φυσικά Σαίξπηρ) και παίζοντας βιόλα (ς ένα κομμάτι), η συνθέτρια προσθέτει άλλη μία λαμπρή σελίδα στο πλούσιο βιογραφικό της...