FYI

Δες τη νέα καμπάνια της Nike με τίτλο "Possibilities"

30.08.2013
Στη νέα καμπάνια της Nike με τίτλο “Possibilities” το σλόγκαν ‘Just Do It’ περνάει από τη σφαίρα της έμπνευσης στην πραγματικότητα και τη δράση, και οι θεατές καλούνται να συμμετέχουν σε προκλήσεις μέσω του ψηφιακού οικοσυστήματος Nike+

Η νέα καμπάνια της Nike με τίτλο “Possibilities” εμπνέει τους θεατές να υπερβούν τα όριά τους και να επιδιώξουν την επίτευξη νέων στόχων μέσα από μια σειρά έξυπνων σεναρίων με πρωταγωνιστές κορυφαίους αθλητές και guest stars. Ενέργειες στο ψηφιακό περιβάλλον αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν τους θεατές να υιοθετήσουν το σλόγκαν #justdoit μέσα από μια σειρά δοκιμασιών στο Nike+.

Η ταινία ξεκινάει με την ατάκα «Εάν μπορείς να τρέξεις ένα χιλιόμετρο, τότε τρέξε έναν αγώνα δρόμου, τρέξε έναν μαραθώνιο, ξεπέρασε κάποιο αστέρι του κινηματογράφου». Στη συνέχεια, διαφορετικές προκλήσεις και σενάρια καλούν τους χαρακτήρες της ταινίας και το κοινό να υπερβούν τα όριά τους.

Στην ταινία πρωταγωνιστούν το αστέρι του μπάσκετ και MVP του NBA, LeBron James, η κορυφαία αθλήτρια του τένις και Νο 1 στην παγκόσμια κατάταξη, Serena Williams, ο Gerard Pique, ποδοσφαιριστής στην FC Barcelona και διεθνής με την εθνική ομάδα της Ισπανίας, και ο απολαυστικός μποξέρ Andre Ward. Το αφηγηματικό τμήμα της ταινίας έχει αναλάβει ο ηθοποιός Bradley Cooper και τη σκηνοθεσία ο διακεκριμένος σκηνοθέτης Nicolai Fuglsig, ενώ την εμφάνισή του στην ταινία κάνει και ο ηθοποιός Chris Pine ως guest star.

Το σλόγκαν ‘Just Do It’ γιορτάζει την 25η του επέτειο και αυτή τη φορά η έμπνευση δε σταματά στο τέλος της ταινίας. Σκοπός της καμπάνιας “Possibilities” είναι να παρέχει το κίνητρο που όλοι χρειάζονται για να επιτύχουν τους προσωπικούς τους στόχους μέσα από το Nike+. Η ταινία προκαλεί το κοινό να συμμετάσχει ενεργά στο concept της ταινίας, παίρνοντας μέρος σε μια σειρά προκλήσεων μέσω της εφαρμογής Nike+.

«Εδώ και 25 χρόνια εμπνέουμε τον κόσμο να εφαρμόζει το σλόγκαν ‘Just Do It’» δηλώνει ο Davide Grasso, Nike Global Chief Marketing Officer. «Η καμπάνια ‘Possibilities’ αποτελεί την εξέλιξη αυτής της ιδέας, δείχνει στον κόσμο έναν καινούριο τρόπο να θέτει στόχους και να σκέφτεται τις προσωπικές του αθλητικές δυνατότητες, και τον βοηθά να τους επιτύχει μέσα από προϊόντα, υπηρεσίες και έμπνευση».

Οι θεατές μπορούν να εξερευνήσουν τις δικές τους δυνατότητες (“Possibilities”) μέσα από διάφορες ενέργειες, όπως τα Nike+ Running και NikeFuel Challenges.

Με τη λειτουργία Challenges (Προκλήσεις) στην εφαρμογή Nike+ Running, οι δρομείς μπορούν να ορίσουν μια απόσταση, να καλέσουν φίλους από την εφαρμογή Nike+ και να τρέξουν μέχρι την εικονική γραμμή τερματισμού. Οι χρήστες μπορούν να ορίσουν το όνομα της πρόκλησης, την απόσταση-στόχο, το χρονικό διάστημα και τους συμμετέχοντες, ενώ με τη νέα δυνατότητα συνομιλίας μπορούν να ενθαρρύνουν τους φίλους τους και να μοιραστούν μαζί τους πληροφορίες για την πρόκληση.

Οι δρομείς μπορούν να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τον πίνακα κατάταξης για να γνωρίζουν σε τι θέση βρίσκονται συγκριτικά με τους φίλους τους και να μην χάνουν στιγμή το κίνητρό τους.

Από τις 20 Αυγούστου μέχρι τις 13 Σεπτεμβρίου, οι δρομείς που χρησιμοποιούν την εφαρμογή Nike+ Running θα μπορούν να χαρίζουν τα χιλιόμετρα που καταγράφουν στην εφαρμογή Nike+ σε ιδιαίτερες διαδρομές ανά τον κόσμο, συμμετέχοντας έτσι σε μια μοναδική εμπειρία τρεξίματος, στο πλαίσιο του concept Free Run.

Το ψηφιακό οικοσύστημα Nike+ αποτελείται από περισσότερα από 18 εκατομμύρια μέλη παγκοσμίως, και κάθε μέλος που συμμετέχει σε αυτά τα Challenges θα ενθαρρύνεται να μοιράζεται τη δραστηριότητά του χρησιμοποιώντας το hashtag #justdoit με στόχο να προσφέρει ώθηση και κίνητρο στους συμμετέχοντες για να κατακτήσουν τις δυνατότητές τους.

Για περισσότερες πληροφορίες για την καμπάνια Just Do It, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.nike.com. Για περισσότερες πληροφορίες για την ταινία, μπορείτε να δείτε τους τίτλους εδώ.