Το ανθρώπινο δυναμικό του καναλιού αντιμετώπισε δημιουργικά τις νέες προκλήσεις της αγοράς και έβαλε στο επίκεντρο των στόχων του τις ανάγκες των τηλεθεατών. Τα ποσοστά τηλεθέασης που κατέγραψε ο Alpha δικαίωσαν τη στρατηγική του και απέδειξαν ότι είναι ένας ισχυρός αντίπαλος για τον ανταγωνισμό και μια σταθερή επιλογή για το τηλεοπτικό κοινό.
Το έγκυρο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, η δυνατή μυθοπλασία, καθώς και το διαφοροποιημένο ψυχαγωγικό και ενημερωτικό πρόγραμμα του Alpha τον έφεραν στην πρώτη θέση, με υψηλές επιδόσεις.
Δείτε ακόμη: Αλίκη Βουγιουκλάκη: O Βλάσσης, οι διακοπές και το τελευταίο ανέμελο καλοκαίρι! [Σπάνιο υλικό]
Οκτώβριος 2018 – Ιούνιος 2019
Πρώτος σε όλα τα κοινά στην prime time
Με απόλυτη κυριαρχία στην prime time έκλεισε για τον Alpha η φετινή τηλεοπτική σεζόν, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen από 01/10/2018 έως και 30/06/2019 ο Alpha ήταν στην 1η θέση στο δυναμικό κοινό 18-54 στην prime time με μέσο όρο 17,7%
Ακολούθησαν: Star 17%, ΣΚΑΪ 14,6%, ΑΝΤ1 14%, OPEN 6,5% (από 24/10), ΕΡΤ1 2,7%
Πρωτιά κατέγραψε στην prime time και στο σύνολο πληθυσμού με μέσο όρο 18,7%
Ακολούθησαν: ΣΚΑΪ 16,5%, ΑΝΤ1 14,2%,Star 13,2%, OPEN 6,3% (από 24/10), ΕΡΤ1 4,4%
Κατά το ίδιο διάστημα, ο Alpha ήταν πρώτος στο δυναμικό κοινό 18-54 και στο σύνολο ημέρας, με 15,8%.
Ακολούθησαν: Star 14,7%, ΑΝΤ1 14,7%, ΣΚΑΪ 12,9%, OPEN 7,9% (από 24/10), ΕΡΤ1 3,4%
Στην κορυφή ο Alpha και το Α’ εξάμηνο του 2019
Το διάστημα Ιανουάριος 2019 – Ιούνιος 2019, ο Alpha ήταν στην 1η θέση στον πίνακα τηλεθέασης, στο σύνολο ημέρας, τόσο στο σύνολο πληθυσμού με 15,9% όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 15,7%.
Πρωτιά κατέγραψε και στο σύνολο πληθυσμού, στην prime time με 18,4%.
Πρώτος και τον Ιούνιο 2019
Με πρωτιά για τον Alpha έκλεισε και ο τελευταίος μήνας της φετινής τηλεοπτικής σεζόν. Το κανάλι κατέγραψε στο σύνολο ημέρας 15,9% στο σύνολο πληθυσμού, και 16,5% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ στην prime time ο Alpha ήταν κυρίαρχος με 19,1% και 18,8% αντίστοιχα.
Τα δυνατά χαρτιά του Alpha
Για άλλη μια χρονιά, ο Alpha επένδυσε στη μυθοπλασία και καθήλωσε το τηλεοπτικό κοινό με τις σειρές του.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο Top 5 των προγραμμάτων μυθοπλασίας ο Alpha κατέκτησε τις 4 θέσεις, στο σύνολο πληθυσμού, με τις σειρές του «Το τατουάζ» (1η θέση), «Το σόι σου» (2η θέση), «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (3η θέση) και «Έλα στη θέση μου» (5η θέση). Στο δυναμικό κοινό 18-54 κατέλαβε 3 θέσεις με τις σειρές του «Το τατουάζ» (1η θέση), «Το σόι σου» (2η θέση), «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (4η θέση).
Δυνατή ήταν, επίσης, η παρουσία του ενημερωτικού και ψυχαγωγικού προγράμματος του Alpha. Για τις περισσότερες εκπομπές του καναλιού, η φετινή τηλεοπτική σεζόν έκλεισε με πρωτιά, στη ζώνη προβολής τους:
«Happy Day στον Alpha» (Δυναμικό κοινό 18-54)
«Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
«Καλύτερα δε γίνεται!» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
«Μετά τα μεσάνυχτα» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
«Έλα στη θέση μου» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
«Το τατουάζ» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
«Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
«Το σόι σου» (Σύνολο πληθυσμού)
«Αυτοψία» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
«360ο» (Σύνολο πληθυσμού)
«Φως στο Τούνελ» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
«Πάμε πακέτο» (Σύνολο πληθυσμού)
«Kitchen Lab» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
Η τηλεοπτική σεζόν 2018 -2019 έκλεισε για τον Alpha με εξαιρετικά αποτελέσματα. Με το νέο του πρόγραμμα, που θα βγει στον αέρα το φθινόπωρο, το κανάλι θα συνεχίσει να επενδύει σε δημιουργικές προτάσεις μυθοπλασίας και να προσφέρει στους τηλεθεατές σφαιρική ενημέρωση και ποιοτική ψυχαγωγία.
Γιώργος Μουλάς