Το χιούμορ στο γραφείο & πώς θα το κάνεις σωστά

07.06.2016
Λίγο γέλιο ακόμη κι εν ώρα εργασίας χρειάζεται που και πού

Το χιούμορ στη δουλειά είναι απαραίτητο, όπως εκτιμούν οι επιστήμονες καθώς ενισχύει την δημιουργικότητα των υπαλλήλων και βοηθά στην εκτόνωση της έντασης!

Οταν μάλιστα, τα αστεία κάποιου συναδέλφου είναι πετυχημένα, μπορεί να αυξήσουν την παραγωγικότητα της ομάδας, ενισχύοντας το αίσθημα οικειότητας μεταξύ των υπαλλήλων. Και αυτό είναι κάτι το φυσιολογικό. Με το χιούμορ σπάει ο πάγος οπότε οι πιθανότητες αρμονικής συνεργασίας αυξάνονται.

Προσοχή στην κόκκινη γραμμή: Μη το παρακάνεις

Καλά τα αστειάκια και το χιούμορ με τους συναδέλφους αλλά πρέπει να γνωρίζεις πως υπάρχουν και οι κόκκινες γραμμές.

Ο κίνδυνος για παρεξηγήσεις από "πονηρά" αστειάκια, υπονοούμενα ή πειράγματα μπορούν να οδηγήσουν σε παρεξηγήσεις, ειδικά αν δεν έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερο κλίμα οικειότητας.

Άλλωστε, το χιούμορ δεν εκλαμβάνεται απ΄όλους με τον ίδιο τρόπο, οπότε θα πρέπει πάντοτε να λαμβάνεις υπόψιν τον χαρακτήρα των συναδέλφων σου πριν αποπειραθείς να αστειευτείς μαζί τους.

Σκέψου πόσο ανοιχτοί ή δεκτικοί είναι σε ανέκδοτα και πράξε ανάλογα. Σε κάθε περίπτωση πάντως να θυμάσαι πως το χιούμορ πρέπει να είναι θετικό και όχι να στοχεύει σε χτύπημα κάτω από τη ζώνη ενώ καλό θα ήταν τα υπονοούμενα να αποφεύγονται.

Κι αν καταλάθος ξεπεράσω τα όρια;

Όσο για το πως διορθώνεται η κατάσταση αν καταλάθος πεις κάτι που δεν θα έπρεπε; Η συνταγή είναι να πεις την μαγική λεξούλα: Συγγνώμη

Από τη Δήμητρα Γκούντρα