On the road... ένα βανάκι κι ένα στούντιο...

24.01.2011
Οι On The Road είναι o Παρασκευάς Θεοδωράκης και ο Δημήτρης Χατζηδημητρίου. Είναι από την Θεσσαλονίκη εξού και τα παίρνουν όλα απλά, χαλαρά και ήρεμα, με εξαίρεση την μουσική τους. Αυτή την παίρνουν απλά, σοβαρά και ήρεμα. Μετά από μια εξόρμηση σε διάφορες μουσικές σκηνές της Θεσσαλονίκης και της Β.Ελλάδας επέστρεψαν στην Αθήνα για μια σειρά συναυλιών και μας απάντησαν και σε μια σειρά ερωτήσεων...

Οι On The Road είναι o Παρασκευάς Θεοδωράκης και ο Δημήτρης Χατζηδημητρίου. Είναι από την Θεσσαλονίκη εξού και τα παίρνουν όλα απλά, χαλαρά και ήρεμα, με εξαίρεση την μουσική τους. Αυτή την παίρνουν απλά, σοβαρά και ήρεμα. Μετά από μια εξόρμηση σε διάφορες μουσικές σκηνές της Θεσσαλονίκης και της Β.Ελλάδας επέστρεψαν στην Αθήνα για μια σειρά συναυλιών και μας απάντησαν και σε μια σειρά ερωτήσεων...
Όσο για τα ονειρα τους... ειναι αυτά που κάθε μουσικός που σέβεται τον εαυτο του οφείλει να έχει...
ένα βανάκι κι ένα στούντιο. Γιατι τα πιο όμορφα πράγματα είναι και τα πιο απλά...
Καλή αρχή παιδιά!
Ε.Σ.

Μετά τη Θεσσαλονίκη, ontheroad… με προορισμό την Αθήνα. Τρεις εμφανίσεις με διασκευές , πειραματισμούς και αυτοσχεδιασμούς. Τι να περιμένουμε από αυτή τη βραδιά και τι όχι?
Δ. Μετα τη βόλτα από τη Θεσσαλονικη, τη Βεροια, τη Φλωρινα και αλλες πολεις στα βορεια ειπαμε να κατεβουμε προς τα κατω! Στα 3 αυτά liveθα ακούσετε τα δικά μας τραγούδια και διάφορες επιλογές από πολλούς και διαφορετικούς καλλιτέχνες με κάποιες αλλαγές βέβαια.
Π. Να περιμένετε ένα ακουστικό live αλλά με την ενέργεια ενός ηλεκτρικού! Οι διασκευές που παίζουμε έχουν τόση βάση στον αυτοσχεδιασμού ώστε μπορεί σε κάθε liveνα είναι διαφορετικές. Αυτό που σίγουρα δεν πρέπει να περιμένετε είναι απλά το να βαρεθείτε!

Παρασκευά ασχολείσαι με την μουσική από το 1995 και μετράς συνεργασίες με Π. Θαλασσινό, Λουδοβίκο των Ανωγείων, Δημήτρη Νικολούδη κ.α. Σε έχει επηρεάσει στη δική σου μουσική η μουσική των συγκεκριμένων ανθρώπων?
Σίγουρα με έχουν επηρεάσει μιας και ήταν οι πρώτοι που με έβαλαν στο χώρο της μουσικής. Αυτό φαίνεται και στις εμφανίσεις μας όταν μέσα στα περισσότερα τραγούδια μπορεί να διακρίνει κανείς διαφορετικά είδη μουσικής όπως νησιωτικα σε funkεκτελέσεις, μαντινάδες με ηλεκτρικές κιθάρες και Χατζιδάκι με επιρροές PinkFloyd.

Δημήτρη είσαι απόφοιτος της Νομικής Σχολής Θεσσαλονίκης. Πώς προέκυψε η ενασχόληση με τη μουσική?
Νομίζω ότι η σωστή ερώτηση είναι πως προέκυψε η Νομική όταν από τα πέντε μου ξεκίνησα το πιάνο. Μετά το λύκειο πέρασα στη σχολή και απλά την τελείωσα ενώ ήδη δούλευα ως μουσικός. Οπότε τελειώνοντας συνέχισα την ενασχόληση μου με τη μουσική.

Η πρώτη σας δισκογραφική δουλειά θα κυκλοφορήσει την άνοιξη από την Ακτή Live‘n’ Studio σε παραγωγή του Γιώργου Ανδρέου. Θέλετε να μας πείτε το ύφος στο οποίο θα κινηθείτε και ίσως κάποιους από τους συντελεστές?
Δ. Στην πρώτη μας αυτή απόπειρα έχει γίνει μια επιλογή τραγουδιών που έχουν γραφτεί καιρό πριν και έχουν πολλά στοιχεία των διαφορών μουσικών που ακούμε (από blues, countryκαι alternativerockμέχρι το Σωκράτη Μάλαμα, τον Θανάση Παπακωσταντινου, τον Γιάννη Αγγελάκια και τον Αλκίνοο Ιωαννιδη). Δεν έχουν ένα συγκεκριμένο ύφος γιατί συμπεριλαμβάνουν την ιδιοσυγκρασία και των δυο μας και τη διαφορετικότητα μας. Και ίσως αυτό να είναι βεβαία και το μονό κοινό στοιχειο με τα liveμας!
Π. Αυτός ήταν και ο στόχος, να φτιάξουμε μια μουσική εικόνα με πολλά διαφορετικά στοιχεία αλλά με βάση την αγάπη μας για τη μουσική και τις εμπειρίες που έχουμε μαζέψει από τις εμφανίσεις μας όλα αυτά τα χρονιά. Βεβαια δε θα είχαμε αυτό το αποτέλεσμα χωρίς τη βοήθεια και τις συμβουλές του Βαγγέλη Κοντοπουλου και του Αλέκου Σπανιδη.

Τι θεωρείτε ελάττωμα για ένα μουσικό?
Π. Ελλατωμα σ’ενα μουσικό βρίσκω όταν την ώρα που κάποιος δημιουργεί και εκφράζεται να είναι από κάτω και να λέει εγώ μπορώ να το κάνω καλυτέρα.
Δ. Εγώ νομίζω ότι το χειρότερο είναι όταν θέλεις να συνεργαστείς με κάποιον και νομίζει ότι προσπαθείς να του φας τη θέση.

Ποιος είναι ο δίσκος σας και το καλύτερο live για τη χρονιά που πέρασε?
Δ. Η αλήθεια είναι ότι στη χρονιά που πέρασε, όπως και στις προηγούμενες βεβαία, παίζαμε 2 ή 3 φορές τη βδομάδα σε διαφορα μέρη της Ελλάδας οπότε είναι πραγματικά δύσκολο να διαλέξουμε ένα. Σίγουρα όμως ξεχωρίζει η συνεργασία μας με το Νίκο Ζιωγαλα στην Θεσσαλονικη και τη Βεροια.
Π. Οσον αφορα το cd, αν έχει τελικά τη μορφή που έχουμε στο μυαλό μας θα είναι μια liveηχογράφηση που εγινε στη Θεσσαλονικη στο Barωδος liveBar. Και ολο αυτο το καναμε γιατι θελαμε να αποτυπωσουμε στο δισκο μας την ενεργεια που βγαζουμε στα live.

Αν στήνατε τη δική σας παράσταση, σε τι χώρο, με τι μουσικές και με ποιους δύο άλλους συναδέλφους της γενιάς σας θα κλείνατε μερικές εμφανίσεις?
Π. Γενικα μας εμπνεουν περισσοτεροι οι ζεστοι χωροι οπου μπορουμε να επικοινωνουμε με το κοινο. Το «καλλιτεχνες της γενιας μας» ειναι καπως περιοριστικο...
Δ. Ναι νομιζω οτι οι συνεργασιες που θα θελαμε αυτη τη στιγμη δεν περιοριζονται μονο στη γενια μας. Ο Γιαννης Αγγελακας και ο Χρηστος Θηβαιος θα ηταν στις πρωτες επιλογες μας.

Αποκτάτε πολλά εκατομμύρια ξαφνικά. Τι κάνετε? Ποια όνειρά σας πραγματοποιείτε πρώτα?
Δ. Καταρχην θα παιρναμε ενα βανακι για να μπορουμε να μετακινουμαστε πιο ανετα!
Π. Να κανω το προσωπικο μου στουντιο στην Αμερικη (Nashville) και να ερχομαι στην Ελλαδα μονο για διακοπες τα καλοκαιρια!

Πείτε μας κάτι, ό,τι θέλετε, ο ένας για τον άλλον.
Δ. Αγχωδης
Π. Ξινος

Και για το τέλος... Αν είχατε την ευκαιρία να βάλετε ένα μόνο cd να παίξει σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας στο πλαίσιο ενός υποτιθέμενου μαθήματος Μουσικής Εκπαίδευσης ποιο θα ήταν αυτό?
Π. ΤοThe wall των Pink Floyd
Δ. To O.K. Computer τωνRadiohead