Resident Evil: Extinction (Βodog/Soundforge)

01.07.2008
Πέρα από τα τέσσερα (λειτουργικά αλλά όχι αξιοσημείωτα) θέματα του Τσάρλι Κλάουζερ (που έχει δώσει δείγματα του ταλέντου του και ως παραγωγός με γκρουπ όπως οι Helmet, Nine Inch Nails κτλ. αλλά και ως συνθέτης στη σειρά ταινιών «Saw») το νέο επεισόδιο του «Resident Εvil», όπως και τα δύο προηγούμενα για λογαριασμό της εταιρείας Roadrunner, συγκεντρώνει την αφρόκρεμα του εναλλακτικού μέταλ ήχου.

Πέρα από τα τέσσερα (λειτουργικά αλλά όχι αξιοσημείωτα) θέματα του Τσάρλι Κλάουζερ (που έχει δώσει δείγματα του ταλέντου του και ως παραγωγός με γκρουπ όπως οι Helmet, Nine Inch Nails κτλ. αλλά και ως συνθέτης στη σειρά ταινιών «Saw») το νέο επεισόδιο του «Resident Εvil», όπως και τα δύο προηγούμενα για λογαριασμό της εταιρείας Roadrunner, συγκεντρώνει την αφρόκρεμα του εναλλακτικού μέταλ ήχου. Για να μην σας μπερδεύουμε με όρους όπως mathcore, metalcore, screamo κ.τ.λ., ας πούμε απλώς ότι ο σκληρός ήχος στην Αμερική είναι και πάλι δημοφιλής, με συγκροτήματα σαφώς πιο ασήκωτα από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά. Σύγκριση που γίνεται εύκολα και οδηγεί στο ως άνω συμπέρασμα και εδώ, καθώς οι διάφοροι Emigrate (ο κιθαρίστας των Rammstein), Nightwish και Fightstar είναι αδύνατον να συναγωνιστούν σε... όγκο και βαρύτητα τους διάφορους Shadows Fall, Throwdown, Chimaira, Poison The Well. Οι emo πινελιές των Bayside, Searchlight και Aiden, οι industrial ήχοι των Collide και Bled, το παλαιομοδίτικο μέταλ των Overkill και τα ρεμίξ των Legion Of Doom στέλνουν το τρίτο «Resident Εvil» στην πρώτη Κατηγορία των σύγχρονων μέταλ συλλογών, ε, συγγνώμη μέταλ σάουντρακ ήθελα να γράψω.

Σπήλιος Λαμπρόπουλος

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ