του Ρίντλεϊ Σκοτ
με τους Μάικλ Φασμπέντερ, Νούμι Ράπας, Σαρλίζ Θέρον, Ιντρις Ελμπα, Γκάι Πιρς, Μπεν Φόστερ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ: Μία ομάδα επιστημόνων και εξερευνητών ταξιδεύουν στα βάθη του διαστήματος, σε μία επικίνδυνη αποστολή που θα τους φέρει στα όριά τους και θα τους οδηγήσει σε μία τρομακτική ανακάλυψη σχετικά με την προέλευση της ίδιας της ανθρωπότητας.

SAVE: Ακρα μυστικότητα καλύπτει την υπόθεση της πολυαναμενόμενης επιστροφής του Ρίντλεϊ Σκοτ στα λημέρια της επιστημονικής φαντασίας, την οποία, αν και έχει επισκεφθεί μονάχα δύο φορές («Blade Runner», «Alien»), ευλόγησε με δύο από τις σημαντικότερες ταινίες τόσο του είδους όσο και της καριέρας του. Το πρότζεκτ ξεκίνησε ως πρίκουελ του «Alien», όμως ο Σκοτ αποφάσισε τελικά πολύ σοφά να μην αναμετρηθεί κατά μέτωπο με το δικό του κλασικό φιλμ ούτε να δώσει νέα τροφή στις αρπαχτές που το ακολούθησαν (βλέπε «Aliens vs Predator»). Ωστόσο, σύμφωνα με τις ελάχιστες πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής, η ταινία θα εκτυλίσσεται στο ίδιο φουτουριστικό σύμπαν και ενδεχομένως να δίνει κάποιες απαντήσεις σχετικά με την προέλευση των θανάσιμων αυτών πλασμάτων, ίσως ακόμα και στο μυστήριο του «Space Jockey» που εκκρεμεί από την πρωτότυπη ταινία. Προσθέστε σε όλα αυτά τον σεναριογράφο (και έναν από τους δημιουργούς) του «Lost» και ένα εκρηκτικό καστ και έχουμε όλες τις ενδείξεις για ένα υπερφιλόδοξο sci-fi θρίλερ με φιλοσοφικές προεκτάσεις.

DELETE: Αν και πρόκειται αναμφισβήτητα για έναν από τους πιο σημαντικούς σκηνοθέτες του Χόλιγουντ, που ξέρει πολύ καλά πως να κατασκευάζει ένα ευφυές θέαμα και να πλάθει ρεαλιστικούς κόσμους, από την άλλη ο Ρίντλεϊ Σκοτ έχει αποδειχθεί τρομερά άνισος. Δίπλα σε εμβληματικές ταινίες όπως το «Θέλμα και Λουίζ» και στιβαρά έπη όπως «Ο Μονομάχος», φιγουράρουν επίσης ανοσιουργήματα σαν το «G.I. Jane», νερόβραστα δράματα όπως το «Μία Καλή Χρονιά» και μεγάλες απογοητεύσεις όπως ο πρόσφατος «Ρομπέν των Δασών». Επίσης, έχουν περάσει σχεδόν 30 χρόνια από την τελευταία φορά που ο Σκοτ ασχολήθηκε με το είδος, οπότε υπάρχει μία σοβαρή πιθανότητα να έχει χάσει το sci-fi άγγιγμά του. Πόσω μάλλον για μία ταινία που μοιάζει να μπαίνει και σε υπαρξιακά μονοπάτια για την πορεία και τις ύβρεις του ανθρώπινου είδους.