Γιατί το φετινό Super Bowl δεν ήταν μόνο JLo και Shakira! Εκτός από τον αγώνα -φυσικά- την ερμηνεία του εθνικού ύμνου και το σόου στο διάλειμμα, τεράστιο κομμάτι του ενδιαφέροντος της μεγάλης αυτής βραδιάς του αμερικανικού φούτμπολ εστιάζεται στις διαφημίσεις που προβάλλονται εκείνες της ώρας με πάνω από 100 εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο.
Φέτος, μία από τις πιο επιτυχημένες είχε χρώμα ελληνικό και -κατά τον δημοφιλή όρο- έχει γίνει viral.
Ο CEO μιας πολύ γνωστής αμερικανικής ασφαλιστικής εταιρείας είναι ελληνικής καταγωγής, εξ ου και η έμπνευση της πολύ ιδιαίτερης διαφήμισης που "δίδαξε' στον κόσμο όλο τις τέσσερις λέξεις που σημαίνουν τόσα πολλά στη γλώσσα μας.
Φιλία, Στοργή, Έρως, Αγάπη! Ιδού το σποτάκι που "ταξίδεψε" την Ελλάδα στα πέρατα του κόσμου. Συγκινηθείτε ελεύθερα .
The Ancient Greeks had four words for love. The most admirable is called agápē. Love as an action. For 175 years, we’ve been helping people act on their love. https://t.co/a2NTuy6v1d #LoveTakesAction #GoodAtLife pic.twitter.com/Xo9CRwMDoR
— New York Life (@NewYorkLife) January 28, 2020