Μήπως στα βραβεία του MAD υπάρχει... Παράγκα;

28.06.2013
Αγαπημένε μου Σωτήρη, Ιούνιος και όπως οφείλεις να ξέρεις (αλλά και να μην ξέρεις σε βομβαρδίζουν με αυτό) είναι ο... μήνας βραβείων MAD.

Το μεγαλύτερο μουσικό γεγονός της χρονιάς και για να λέμε και τη μαύρη αλήθεια και η μόνη εκδήλωση που έχει απομείνει στην Ελλάδα της κρίσης.

Πάνε και τα Καλλιστεία, κόπηκαν και κάτι βραβεύσεις για «άνδρες και γυναίκες της χρονιάς», δεν ξέρω να θα έχουμε φέτος Playmate. Έναν ελληνικό τελικό της Γιουροβίζιον είχαμε τον χειμώνα και αυτός με τα νέα δεδομένα δεν ξέρω αν θα υπάρξει ξανά. Οπότε, μάς απέμειναν τα βραβεία του MAD να δούμε κι εμείς τους εγχώριους celebrities, να βάλουν κι αυτοί κάπου τα καλά τους και να νιώσουν σαν τους σταρ συναδέλφους τους στο εξωτερικό.

Αλλά φέτος, στα βραβεία ίσχυσε το.. «κάθε πέρυσι και καλύτερα» και οι σταρ της πρώτης γραμμής πλέον δεν μετρούνται ούτε στα δάχτυλα του ενός χεριού. Κι έχεις να περπατάνε το περίφημο κόκκινο χαλί ο Stan, η Demy, η Θωμαή Απέργη, η Δούκισσα Νομικού, η Έλενα Παπαβασιλείου, η Μαριάντα Πιερίδη και η «πάω με όλα σαν την Κόκα Κόλα» Μαίρη Συνατσάκη. Η, δε, Ελένη Φουρέιρα μοιάζει ως η απόλυτη σταρ.

Άννα Βίσση, Δέσποινα Βανδή, Γιώργος Μαζωνάκης, Νατάσσα Θεοδωρίδου και άλλοι πολλοί της A list καλλιτέχνες έλαμψαν δια της απουσίας τους. Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης δεν παραβρέθηκε διότι φέτος «κυκλοφορεί» ο Αντώνης Ρέμος. Πάλι, καλά δηλαδή που πήγαν Ρέμος, Sakis Ρουβάς κι Έλενα Παπαρίζου διότι πόση Shaya να βαστάξεις;

Και πάω τώρα στο «ψητό». Στα βραβεία του MAD υπάρχει... παράγκα ή είναι η idée μου; Όοοχι δεν είναι. Βγάζει μάτι το πράγμα. Αν τα βραβεία έπαιζαν στο στοίχημα, θα τα είχαν κλειδώσει! Έκπληξη καμία στους νικητές, ενώ όταν βλέπεις κάποιον από τους μεγάλους καλλιτέχνες, ξέρεις ότι θα το τσακώσει το prize.

Αν, πάλι, δεν δεις (μεγάλο καλλιτέχνη) ξέρεις ότι δεν ήταν να βραβευτεί. Να σου πω με παραδείγματα, διότι εγώ αγαπημένε δεν μιλώ στον βρόντο.

Η Παπαρίζου βραβεύτηκε ως «Καλύτερη γυναίκα καλλιτέχνιδα» της χρονιάς έχοντας μόνο ένα τραγούδι να παίζει πέρυσι, ενώ και στο κέντρο όπου εμφανιζόταν δεν γινόταν και πανικός τρελός. Η Πάολα, όμως, είχε τη μία επιτυχία με την άλλη, στο μαγαζί γινόταν ΧΑΜΟΣ, ήταν η χρονιά της (όπως πολλοί παραδέχονται), αλλά το βραβείο πήγε στην πρώτη.

Και μην πεις ότι η Πάολα είναι... λαϊκιά και δεν είναι του κοινού που ψηφίζει, διότι «πρωτοεμφανιζόμενος» βγήκε ο Παντελής Παντελίδης!

Ο Ρουβάς ήταν ο «Καλύτερος άντρας καλλιτέχνης» της χρονιάς(;), αλλά «Καλλιτέχνης της χρονιάς» δεν βγήκε κανείς από τους δύο (Παπαρίζου – Ρουβάς) όπως θα έλεγε η λογική, αλλά ο Αντώνης Ρέμος! Που ναι είναι Ο καλλιτέχνης της χρονιάς, αλλά κάνει μπαμ ότι οι τρεις αυτές κατηγορίες υπάρχουν για να μη μένει κάθε χρόνο κανείς παραπονεμένος.

«Καλύτερο τραγούδι της χρονιάς» δεν βγήκαν ας πούμε τα Σάββατα του Ρέμου, που ήταν και το «καλύτερο λαϊκό», αλλά ένα άλλο επίσης λαϊκό, το «Ποτέ ξανά» του Κων/νου Αργυρού. Αλλά να μου πεις εδώ είναι σα να βραβεύτηκε ο... Ρέμος.

I know μεγάλη κακία.....

Αυτά που λες είναι τα περίφημα βραβεία του MAD και θα συμφωνήσω με Γιώργο Λιάγκα ότι υπάρχουν πολλές κατηγορίες για να βραβεύονται περισσότεροι καλλιτέχνες.