Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Υποστήριξα τις προάλλες την Κοκκίνου και προτού το κοκόρι λαλήσει τρεις φορές, η Έλλη με διέψευσε πανηγυρικά. Στο βασανιστικό ερώτημα «Ποια έβαψε πρώτη το μαλλί, η Βανδή ή η Κοκκίνου» εγώ εμμέσως έδωσα την απάντηση πως πρώτη το έβαψε η Κοκκίνου. Γιατί βλέπεις, πολλοί ήσαν οι καλοθελητές, που έσπευσαν να ρίξουν τη σποντίτσα πως η Κοκκίνου αντιγράφει την Βανδή που αντιγράφει την Βίσση. Φευ, όμως. Η τελευταία φωτογράφηση της Έλλης για την αφίσα του μαγαζιού, όπου άδει ενισχύει την φιλολογία για το «γαϊτανάκι» της αντιγραφής στο ελληνικό τραγούδι.
Ήμουν, λοιπόν, στο βαγόνι του Μετρό και βλέπω στη στάση Αμπελόκηποι αφίσα με καστανή βρεγμένη (μόλις βγήκε από το μπάνιο) τραγουδίστρια να πιάνει τα μαλλιά της και να έχει τα μάτια κλειστά. Κλασική πόζα δηλαδή ελαφρολαϊκής αοιδούς, που διαφημίζει την εμφάνιση της σε κέντρο. «Μπα, από τώρα διαφημίζεται η Βανδή» αναρωτήθηκα προς στιγμή, αλλά πάλι σκέφτηκα πως τέτοια πόζα έχει πάρει στο παρελθόν, γιατί να την ξαναπάρει; Στέρεψαν από ιδέες; Περίμενα, λοιπόν, την επόμενη στάση για να το σιγουρέψω. Τελικά, έφθασα στην Δουκίσσης Πλακεντίας (λίγο ακόμη και θα κατέβαινα αεροδρόμιο για να δω την αλήθεια, αλλά το είχα μεγάλη περιέργεια), όπου κι έλαμψε η αλήθεια. Η βρεγμένη καστανή αοιδός με τις γωνίες στο πρόσωπο ήταν η...Έλλη Κοκκίνου!
Φτυστή η Δέσποινα Βανδή. Για να τις ξεχωρίσεις, πρέπει να σταθείς κάτω από τη μεγαλοπρεπή αφίσα και να αρχίσεις να βρίσκεις τις διαφορές. Αν δεν είχαν κλείσει τα κανάλια του Χριστίδη, θα μπορούσαν να αποτελέσουν παιγνίδι για τους τηλεθεατές: «Βρείτε τις διαφορές». Πάντως, η Κοκκίνου είναι μόνη της στην αφίσα (οι υπόλοιποι συνεργάτες της, Στάμος, Χρύσπα, Χριστοφόρου και Καλομοίρα φωτογραφήθηκαν ανά ζεύγη) και σε δύο εκδοχές. Στη μία έχει κλειστά τα μάτια και στην άλλη ανοιχτά. Είναι πάντα βρεγμένη και πάντα με ύφος...Δέσποινα Βανδή!
Αν ξέρεις κάτι που δεν ξέρω, πες το μου με ένα e-mail:
[email protected]
Αγαπημένε μου Σωτήρη,Υποστήριξα τις προάλλες την Κοκκίνου και προτού το κοκόρι λαλήσει τρεις φορές, η Έλλη με διέψευσε πανηγυρικά. Στο βασανιστικό ερώτημα