Η πανευρωπαϊκή έρευνα της Triumph για την γυναικεία αυτοπεποίθηση

05.04.2016
Φέτος, η Triumph διεξήγαγε την πρώτη πανευρωπαϊκή έρευνα σχετικά με τη γυναικεία αυτοπεποίθηση, που είναι άμεσα συνυφασμένη με το στήθος. Σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες εταιρείες ερευνών, προσπάθησε να ανακαλύψει κατά πόσο η κουλτούρα, η κοινωνία και άλλοι παράγοντες επηρεάζουν την αυτοπεποίθηση των γυναικών, στις ηλικίες των 30 και 40. Το δείγμα αποτέλεσαν περίπου 6.000 γυναίκες ηλικίας 18-50, διαφόρων ειδικοτήτων, από όλη την Ευρώπη.

Οι ηλικίες 30-40 αποτελούν ορόσημο στη ζωή μιας γυναίκας, όπου προσπαθεί να χειραφετηθεί και να επιτύχει σε όλους τους τομείς της ζωής της. Ένα θέμα μόνο την κρατάει πίσω… η σχέση της με το σώμα και το στήθος της.

Το μεγαλύτερο ποσοστό γυναικών, ενώ έδειξαν ενθουσιασμό για τη ζωή, την οικογένεια, τους φίλους, δήλωσαν ότι όσο μεγαλώνουν νιώθουν και πιο άβολα με το στήθος τους. Οι περισσότερες δήλωσαν ότι αυτό που θα τους έκανε να νιώθουν καλύτερα είναι ένα σουτιέν που εφαρμόζει καλά και όχι ένα απλά «όμορφο ή sexy» σουτιέν.

Οι 3 βασικοί παράγοντες που ενισχύουν την «εσωτερική» κριτική και επηρεάζουν τη γυναικεία αυτοπεποίθηση είναι :

1) Να τα έχουν όλα: καριέρα, οικογένεια και ομορφιά

2) Να δείχνουν νέες

3) Να γίνουν μητέρες

Όμως, η έρευνα αποκαλύπτει τρεις αναδυόμενες τάσεις, που λειτουργούν για να αντισταθμίσουν αυτές τις κοινωνικές εντάσεις:

1) Ομορφιά πέρα ​​από τον κανόνα: η βιομηχανία της μόδας κάνει το άνοιγμα σε περισσότερους διαφορετικούς γυναικείους σωματότυπους.

2) Ο πολιτισμός της ενσυναίσθησης: ενθαρρύνει τις γυναίκες να αποδεχτούν τον εαυτό τους και τους γύρω τους.

3) Η χαρά της γνώσης του σώματος: οι γυναίκες ανακαλύπτουν το σώμα τους, αναγνωρίζουν τις ανάγκες τους και δρουν βάσει αυτών.

Για να συνοψίσουμε, οι γυναίκες ανταποκρίνονται σε αυτές τις αλλαγές και χωρίζονται σε δυο κατηγορίες.

1) Η γυναίκα «πολεμιστής»: εστιάζει σε εξωτερικούς παράγοντες για να αντλήσει την αυτοπεποίθησή της και αυτή προέρχεται από τον τρόπο που την «βλέπουν» οι έξω.

2) Η «εναρμονισμένη» γυναίκα: αντλεί δύναμη και αυτοπεποίθηση από μέσα της. Δίνει μεγαλύτερη βάση στο πώς νιώθει και βλέπει εκείνη τον αυτό της, δίνοντας προτεραιότητα στην άνεση και την εφαρμογή. Βάσει αυτών των ευρημάτων, η Triumph συμβουλεύει για τα ακόλουθα, δείχνοντας έμπρακτα ότι είναι «εδώ»:

1. Να γνωρίζετε τον εαυτό σας: κάντε δώρο στον εαυτό ένα fitting για να απαντήσετε σε όλες τις απορίες σας και να βρείτε το ιδανικό για εσάς.

2. Αποδεχτείτε εαυτό σας: βρείτε το σουτιέν που αναδεικνύει αυτό που είστε.

3. Απολαύστε τον εαυτό σας: μη ξεχνάτε ότι ένα σουτιέν που σας κάνει να νιώθετε τέλεια, θα αντικατοπτρίσει αυτή τη διάθεση στη συνολική σας ψυχολογία.