Οι πιο σιχαμένες φωτογραφίες που έχεις δει ποτέ!

29.01.2014
Γιγάντια χταπόδια, καλαμάρια, σαλάχια, χέλια, βάτραχοι, σκαθάρια, κατσαρίδες, σκουλήκια, ακρίδες και παντώς μεγέθους κολεόπτερα είναι τα πλάσματα που ξεπηδάνε μέσα από τις μύτες, το στόμα, τα αυτιά και άλλα ευαίσθητα σημεία του γυναικείου σώματος, στις αηδιαστικές φωτογραφίες του Ιάπωνα δημιουργού Νταϊκίτσι Αμάνο (Daikichi Amano). Κάνοντας ένα σουρεαλιστικό σχόλιο πάνω στην «κατανάλωση», ο Αμάνο βάζει γυναίκες να εναγκαλίζονται με γλοιώδη μαλάκια, να γεύονται βατράχια και να δέχονται ευχάριστα το περπάτημα κατσαρίδων και σκαθαριών στο πρόσωπό τους, χάνοντας τελικά την ανθρώπινη ταυτότητά τους... Το κόνσεπτ του καλλιτέχνη παίζει με τον τίτλο «Human Nature» (Ανθρώπινη Φύση) και είναι ίσως το πιο αηδιαστικό φωτογραφικό ντελίριο που έχουμε δει τελευταία... Ο ίδιος αυτοχαρακτηρίζεται ως «διεστραμμένος κύριος των ψαριών και των γυναικών». Οι επικριτές του αναφωνούν ότι αυτό είναι «πορνό όχι τέχνη». Οι φωτογραφίες του - όπως λέει ο ίδιος - είναι αποκύημα του υποσυνείδητου και των πλούσιων φαντασιώσεών του. Στον σιχαμένο κόσμο του Αμάνο το γυναικείο σώμα ενώνεται αισθησιακά με τα πλάσματα της φύσης, τα ένστικτα και τους φόβους, δημιουργώντας ένα ερωτικό γκροτέσκ θέαμα. Χρ. Τσατσαράγκου

Γιγάντια χταπόδια, καλαμάρια, σαλάχια, χέλια, βάτραχοι, σκαθάρια, κατσαρίδες, σκουλήκια, ακρίδες και παντώς μεγέθους κολεόπτερα είναι τα πλάσματα που ξεπηδάνε μέσα από τις μύτες, το στόμα, τα αυτιά και άλλα ευαίσθητα σημεία του γυναικείου σώματος, στις αηδιαστικές φωτογραφίες του Ιάπωνα δημιουργού Νταϊκίτσι Αμάνο (Daikichi Amano).

Κάνοντας ένα σουρεαλιστικό σχόλιο πάνω στην «κατανάλωση», ο Αμάνο βάζει γυναίκες να εναγκαλίζονται με γλοιώδη μαλάκια, να γεύονται βατράχια και να δέχονται ευχάριστα το περπάτημα κατσαρίδων και σκαθαριών στο πρόσωπό τους, χάνοντας τελικά την ανθρώπινη ταυτότητά τους...

Το κόνσεπτ του καλλιτέχνη παίζει με τον τίτλο «Human Nature» (Ανθρώπινη Φύση) και είναι ίσως το πιο αηδιαστικό φωτογραφικό ντελίριο που έχουμε δει τελευταία... Ο ίδιος αυτοχαρακτηρίζεται ως «διεστραμμένος κύριος των ψαριών και των γυναικών». Οι επικριτές του αναφωνούν ότι αυτό είναι «πορνό όχι τέχνη». Οι φωτογραφίες του - όπως λέει ο ίδιος - είναι αποκύημα του υποσυνείδητου και των πλούσιων φαντασιώσεών του. Στον σιχαμένο κόσμο του Αμάνο το γυναικείο σώμα ενώνεται αισθησιακά με τα πλάσματα της φύσης, τα ένστικτα και τους φόβους, δημιουργώντας ένα ερωτικό γκροτέσκ θέαμα.

Χρ. Τσατσαράγκου