Το Ποίμνιο

11.09.2007
Ο Άντριου Λαου χτυπήθηκε μάλλον από το σύνδρομο που πιάνει τους ξένους σκηνοθέτες, όταν πατάνε τον τιμημένο τόπο του Χόλιγουντ. Μάλλον, ο Λάου δεν διδάχτηκε από το πάθημα του Ολιβερ Χιρσμπίγκελ («Η Πτώση», «Το Πείραμα»), ο οποίος δεν ικανοποίησε με το έργο του τον παραγωγό Τζόελ Σίλβερ (γνωστό για τον πληθωρικό... χαρακτήρα του) και διώχτηκε κακήν- κακώς από την «Εισβολή».

Ο Άντριου Λαου χτυπήθηκε μάλλον από το σύνδρομο που πιάνει τους ξένους σκηνοθέτες, όταν πατάνε τον τιμημένο τόπο του Χόλιγουντ. Μάλλον, ο Λάου δεν διδάχτηκε από το πάθημα του Ολιβερ Χιρσμπίγκελ («Η Πτώση», «Το Πείραμα»), ο οποίος δεν ικανοποίησε με το έργο του τον παραγωγό Τζόελ Σίλβερ (γνωστό για τον πληθωρικό... χαρακτήρα του) και διώχτηκε κακήν- κακώς από την «Εισβολή». Ο Λάου δεν απολύθηκε και κατάφερε να ολοκληρώσει το «Ποίμνιο»... αλλά το αποτέλεσμα δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι ικανοποιητικό.

Ο Ρίτσαρντ Γκιρ προσπαθεί καθ’ όλη την διάρκεια της ταινίας με την ερμηνεία του, να καλύψει τα σκηνοθετικά και κυρίως τα σεναριακά προβλήματα της, αλλά επί ματαίω... Εξάλλου, δεν τον βοηθάει η χλιαρή ερμηνεία της Κλερ Ντέινς... Κατά τα άλλα, ακόμη μια αδιάφορη ταινία με πρωταγωνιστή έναν πράκτορα και βασικό θέμα πλοκής μια απαγωγή βγαίνει στις αίθουσες. Κρίμα γιατί ο Λάου, περισσότερο με το «Infernal Affairs» και λιγότερο με το «Daisy», μας είχε δημιουργήσει προσδοκίες...

ΓΙΑΓΚΟΣ ΑΝΤΙΟΧΟΣ

[email protected]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ