Ράβει στην παλάμη του αγαπημένους (με βελόνα και κλωστή)

24.01.2014
Mια τελείως ανορθόδοξη, αλλά και επίπονη μέθοδο επέλεξε ο καλλιτέχνης Ντέιβιντ Γκάτα (David Cata) προκειμένου να θυμάται τα πρόσωπο των αγαπημένων του. Όχι, ούτε τα πορτρέτα τους ζωγράφισε, ούτε τα γλυπτά τους σκάλισε ούτε κάποια άλλη συμβατική μορφή τέχνης διάλεξε. Τι έκανε; Πήρε βελόνα και κλωστή και άρχισε να κεντά τα πρόσωπά τους στις παλάμες του. Οικογένεια και φίλοι ζωντάνεψαν στο χέρι του μετά από πολύ πόνο και… αίμα με σταυροβελονιές: Ο πατέρας, η μητέρα, η κοπέλα, ο παππούς, η γιαγιά, ο θείος, ο καθηγητής του και πολλοί άλλοι. «Αυτό το πρότζεκτ είναι αποτέλεσμα βαθιάς και επίπονης ενδοσκόπησης. Δούλευα αρκετά χρόνια πάνω σε ζητήματα οικογενειακών αναμνήσεων» εξηγεί ο καλλιτέχνης στην The Huffington Post. «Αυτή η σειρά βγήκε από μέσα μου σαν ένα αυτοβιογραφικό ημερολόγιο. Είναι πολύ σημαντικό για μέσα που …ράβω τους αγαπημένους μου στην παλάμη μου, γιατί ο καθένας αφήνει ένα ξεχωριστό σημάδι στη ζωή μου». Γ.Ο

Mια τελείως ανορθόδοξη, αλλά και επίπονη μέθοδο επέλεξε ο καλλιτέχνης Ντέιβιντ Γκάτα (David Cata) προκειμένου να θυμάται τα πρόσωπο των αγαπημένων του. Όχι, ούτε τα πορτρέτα τους ζωγράφισε, ούτε τα γλυπτά τους σκάλισε ούτε κάποια άλλη συμβατική μορφή τέχνης διάλεξε. Τι έκανε; Πήρε βελόνα και κλωστή και άρχισε να κεντά τα πρόσωπά τους στις παλάμες του. Οικογένεια και φίλοι ζωντάνεψαν στο χέρι του μετά από πολύ πόνο και… αίμα με σταυροβελονιές: Ο πατέρας, η μητέρα, η κοπέλα, ο παππούς, η γιαγιά, ο θείος, ο καθηγητής του και πολλοί άλλοι.

«Αυτό το πρότζεκτ είναι αποτέλεσμα βαθιάς και επίπονης ενδοσκόπησης. Δούλευα αρκετά χρόνια πάνω σε ζητήματα οικογενειακών αναμνήσεων» εξηγεί ο καλλιτέχνης στην The Huffington Post. «Αυτή η σειρά βγήκε από μέσα μου σαν ένα αυτοβιογραφικό ημερολόγιο. Είναι πολύ σημαντικό για μέσα που …ράβω τους αγαπημένους μου στην παλάμη μου, γιατί ο καθένας αφήνει ένα ξεχωριστό σημάδι στη ζωή μου».

Γ.Ο