Αίμα στο πορσελάνινο κορμί τους

11.02.2014
Τις έχουμε δει παντού. Πάνω στο σκρίνιο της γιαγιάς ή πίσω από την επίσημη βιτρίνα του σπιτιού, εκεί που οι παλαιότεροι φυλούν τα πολύτιμα κρύσταλλα. Ο λόγος για τις πορσελάνινες φιγούρες, αυτά τα εύθραυστα διακοσμητικά που όταν ήμασταν παιδιά ήταν το μόνιμο άγχος μας μην τυχόν και τα σπάσουμε. Η Τζέσικα Χάρισον (Jessica Harrison), μία καλλιτέχνιδα από το Εδιμβούργο έκανε την ανατροπή και τις ξανάφερε στο προσκήνιο με τρόπο σχεδόν… φρικιαστικό. Πήρε αυτές τις κούκλες και τις "βασάνισε|: Άλλες αποκεφάλισε, άλλες ξεκοίλιασε, άλλες έγδαρε, γενικώς αφού τις ξέκανε, τις παρουσίασε στη σειρά της με τίτλο: «Broken». Aν τώρα αναρωτιέστε προς τι όλο αυτό το «αιματοκύλισμα», μάθετε πως η καλλιτέχνιδα είναι φανατική φεμινίστρια και μ΄αυτή της τη δουλειά θέλει να τονίσει την σύνδεση ανάμεσα στην εξωτερική και την εξωτερική εμφάνιση της γυναίκας και πιο συγκεκριμένα εξερευνά τα ο τι συμβαίνει όταν οι προσδοκίες για την πρωτογενή εμφάνιση κάποιου, διαψεύδονται. Απώτερος στόχος της; Να αγγίξει τα επικρατούντα ταμπού και να εκθέσει τη γυναικεία εσωτερικότητα…. Γ.Οικονόμου

Τις έχουμε δει παντού. Πάνω στο σκρίνιο της γιαγιάς ή πίσω από την επίσημη βιτρίνα του σπιτιού, εκεί που οι παλαιότεροι φυλούν τα πολύτιμα κρύσταλλα. Ο λόγος για τις πορσελάνινες φιγούρες, αυτά τα εύθραυστα διακοσμητικά που όταν ήμασταν παιδιά ήταν το μόνιμο άγχος μας μην τυχόν και τα σπάσουμε.

Η Τζέσικα Χάρισον (Jessica Harrison), μία καλλιτέχνιδα από το Εδιμβούργο έκανε την ανατροπή και τις ξανάφερε στο προσκήνιο με τρόπο σχεδόν… φρικιαστικό. Πήρε αυτές τις κούκλες και τις "βασάνισε|: Άλλες αποκεφάλισε, άλλες ξεκοίλιασε, άλλες έγδαρε, γενικώς αφού τις ξέκανε, τις παρουσίασε στη σειρά της με τίτλο: «Broken».

Aν τώρα αναρωτιέστε προς τι όλο αυτό το «αιματοκύλισμα», μάθετε πως η καλλιτέχνιδα είναι φανατική φεμινίστρια και μ΄αυτή της τη δουλειά θέλει να τονίσει την σύνδεση ανάμεσα στην εξωτερική και την εξωτερική εμφάνιση της γυναίκας και πιο συγκεκριμένα εξερευνά τα ο τι συμβαίνει όταν οι προσδοκίες για την πρωτογενή εμφάνιση κάποιου, διαψεύδονται. Απώτερος στόχος της; Να αγγίξει τα επικρατούντα ταμπού και να εκθέσει τη γυναικεία εσωτερικότητα….

Γ.Ο