Το πρωί κυρία το βράδυ μπουρλέσκ πορνοστάρ

16.09.2014
Όλοι λατρεύουν τις φωτογραφίες Πριν και Μετά. Ο φωτογράφος Σιν Σέιτ (Sean Scheidt) στο πρότζεκτ «Burlesque» δίνει ένα τρομερό παράδειγμα για τη δύναμη της μεταμόρφωσης, που γίνεται πραγματικότητα με τη χρήση make-up, κοστουμιών, προσθετικών στήθους και... ύφους πολλών καρδιναλίων. Ο Σέιτ απαθανάτισε την μεταμόρφωση απλών καθημερινών ανθρώπων σε σταρ του μπουρλέσκ ρεπερτορίου και η μετάλλαξη έχει τρομερό ενδιαφέρον! Ο Σέιντ χρησιμοποιεί ένα απλό φόντο και ήρεμο φωτισμό για να αναδείξει τα χαρακτηριστικά των «ηρώων» του. Το μαύρο αδειάζει! Βάζεις έναν άνθρωπο σε μαύρο φόντο και δεν μπορεί πια να κρυφτεί, σύμφωνα με τον φωτογράφο. Το καθημερινό πρόσωπο αυτών των περφόρμερς είναι το θέμα σε αυτό το καλλιτεχνικό πόνημα. Στην αρχή οι πρωταγωνιστές είναι πολύ συγκρατημένοι μπροστά στο φακό και κατόπιν ξεσαλώνουν με το γνωστό μπουρλέσκ τεμπεραμέντο τους. Ο φωτογραφικός φακός πετάει τη μάσκα των ανθρώπων του καμπαρέ, που συχνά αντιμετωπίζουν τον κοινωνικό ρατσισμό και την ξενοφοβία. Χ.Τ.

Όλοι λατρεύουν τις φωτογραφίες Πριν και Μετά. Ο φωτογράφος Σιν Σέιτ (Sean Scheidt) στο πρότζεκτ «Burlesque» δίνει ένα τρομερό παράδειγμα για τη δύναμη της μεταμόρφωσης, που γίνεται πραγματικότητα με τη χρήση make-up, κοστουμιών, προσθετικών στήθους και... ύφους πολλών καρδιναλίων. Ο Σέιτ απαθανάτισε την μεταμόρφωση απλών καθημερινών ανθρώπων σε σταρ του μπουρλέσκ ρεπερτορίου και η μετάλλαξη έχει τρομερό ενδιαφέρον!

Ο Σέιντ χρησιμοποιεί ένα απλό φόντο και ήρεμο φωτισμό για να αναδείξει τα χαρακτηριστικά των «ηρώων» του. Το μαύρο αδειάζει! Βάζεις έναν άνθρωπο σε μαύρο φόντο και δεν μπορεί πια να κρυφτεί, σύμφωνα με τον φωτογράφο. Το καθημερινό πρόσωπο αυτών των περφόρμερς είναι το θέμα σε αυτό το καλλιτεχνικό πόνημα. Στην αρχή οι πρωταγωνιστές είναι πολύ συγκρατημένοι μπροστά στο φακό και κατόπιν ξεσαλώνουν με το γνωστό μπουρλέσκ τεμπεραμέντο τους. Ο φωτογραφικός φακός πετάει τη μάσκα των ανθρώπων του καμπαρέ, που συχνά αντιμετωπίζουν τον κοινωνικό ρατσισμό και την ξενοφοβία.

Χ.Τ.