Νοικοκυρές σε απόγνωση;

14.03.2011
Εξι γυναίκες θεωρούν ότι η καθημερινότητά τους είναι τόσο ενδιαφέρουσα ώστε να θέλουμε να την παρακολουθήσουμε από την κλειδαρότρυπα, αλλά καλού-κακού ανοίγουν και την πόρτα του σπιτιού τους για να τα βλέπουμε όλα!

Στο πρώτο επεισόδιο της σειράς «The real housewives of Athens», η Ορθούλα Παπαδάκου, η Αννίτα Ναθαναήλ, η Φώφη Μαστροκώστα, η Χριστίνα Παππά, η Ιωάννα Σουλιώτη και η Τζο Τόγκου μας συστήνονται ως προσωπικότητες ?και όχι ως επαγγελματίες όπως, λέμε τώρα, τις ξέραμε μέχρι σήμερα. Η Ορθούλα δηλώνει ότι τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία, καθισμένη στον καναπέ του χρυσοποίκιλτου παλατιού της, ενώ η Τζο Τόγκου λέει ότι δεν θέλει να ξαναπαντρευτεί προσθέτοντας ένα «sorry, guys» και οι άντρες μπορούν να αναπνεύσουν με ανακούφιση. Η Ιωάννα Σουλιώτη συστήνεται ως χωρισμένη κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε, ενώ η Φώφη Μαστροκώστα συστήνεται απλώς γιατί το κοινό ενδεχομένως δεν θυμάται από πού πρέπει να την ξέρει. Η Χριστίνα Παππά σε μια εποχή με ρεκόρ ανεργίας δηλώνει ότι ξοδεύει πολλά χρήματα σε ρούχα και παπούτσια και η Αννίτα Ναθαναήλ βάζει ταφόπλακα στη λογική, λέγοντας ότι τα παιδιά που έχει με τον άντρα της είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους!

Η κάμερα τις παρακολουθεί σε διάφορες (στημένες) στιγμές της ζωής τους: Στη Μύκονο όπου λιάζονται, χορεύουν, τσακώνονται και τελικά απλώς αποδεικνύουν ότι μια πλαστική στο στήθος δεν φέρνει (πίσω) την άνοιξη - μια και ο φωτισμός των πλάνων είναι αμείλικτος.

Η δομή της εκπομπής προσπάθησε να έχει απ’ όλα: Και εντάσεις, και κωμικά στοιχεία, και οικογενειακές ανησυχίες, αλλά η ταχύτητα με την οποία έγιναν όλα δίνουν ένα μάλλον αμήχανο, ασύνδετο αποτέλεσμα, που έχει πλάκα, αλλά για τους λάθος λόγους. Η Ορθούλα, για παράδειγμα, καλεί τη Φώφη και την Ιωάννα στο χωριό της και τελείως αυθόρμητα (!) αποφασίζουν να πάνε για κυνήγι: Τα πουλιά όμως δεν κινδυνεύουν από τα βόλια, αλλά από το ροζ στρινγκ της Ορθούλας και τη φλούο οδοντοστοιχία της Φώφης, που είναι ικανή να τυφλώσει και πιλότο στα 18.000 πόδια, πόσω μάλλον μια μπεκάτσα. Η Ιωάννα ως πασιφίστρια ταράζεται και καταλήγει στην παραλία να κάνει γιόγκα, όπου ως γνωστόν οι αληθινές νοικοκυρές πηγαίνουν όταν θέλουν να κάνουν ακροβατικά.

Στο οικογενειακό μέτωπο, η Αννίτα Ναθαναήλ έχει να αντιμετωπίσει μια κρίση, αφού ξάφνου ανακαλύπτει ότι τα παιδιά της δεν μιλάνε γρι ελληνικά. Επειτα από έναν ώριμο διάλογο με τον σύζυγο, ανακοινώνει στα παιδιά ότι θα αλλάξουν σχολείο, αλλά αυτά δεν αντιδρούν, ίσως γιατί έχουν μια κάμερα στον κρόταφο -λεπτομέρεια για την οποία σίγουρα θα την ευχαριστήσουν στο μέλλον.

Η κάμερα καταγράφει και ψήγματα επαγγελματικής δραστηριότητας, αλλά ποιος νοιάζεται, όταν στο επόμενο πλάνο η Τζο Τόγκου μιλά εκ βαθέων στον φακό με πόζα σκολίωσης, φορώντας ψηλές μπότες και έναν απλό, καθημερινό κορσέ; Σε τελική ανάλυση, κανείς δεν θέλει να παρακολουθήσει την πραγματική ζωή αυτών των ανθρώπων, αλλά τα σκηνοθετημένα καλτ διαμαντάκια που προκύπτουν κατά λάθος. Η πρώτη εκπομπή ανταμείφθηκε με ένα μέτριο 14% τηλεθέασης, αλλά κανείς δεν ξέρει πού μπορεί να φτάσει όταν δούμε το πρώτο, μη σεναριογραφημένο μαλλιοτράβηγμα.

  • Διαφορές
    Στην αμερικάνικη εκδοχή του «Real Housewives», διάφοροι τύποι καθημερινών γυναικών γίνονται πρωταγωνίστριες του δικού τους ριάλιτι. Στην ελληνική εκδοχή προτιμήθηκαν σελέμπριτι διαλογής, όπου το μόνο κοινό που φαίνεται να έχουν είναι ότι αγαπούν τη δημοσιότητα.

ΑΛΙΝΑ ΧΑΤΣΙΔΑΚΗ