Κλεμμένα Όνειρα: "έλιωσαν" το Dancing on Ice

12.12.2011
Δυο διαφορετικοί κόσμοι συγκρούονται στη νέα καθημερινή σειρά που κανει πρεμιερα αυτη την εβδομαδα στο Μega και παίρνει τη θέση των «μυστικών της Εδέμ» στην απογευματινή ζώνη του σταθμού.

Μπορεί οι επώνυμοι και επίδοξοι πατινέρ του ANT1 να τα δίνουν όλα στον πάγο, φαίνεται όμως πως το τηλεοπτικό κοινό συγκινήθηκε περισσότερο από την νέα σειρά του Mega, "Κλεμμένα Όνειρα"!

Πρωτιά στο γενικό σύνολο της τηλεθέασης απέσπασε η νέα σειρά του μεγάλου καναλιού με 27% στο σύνολο ενώ η υπερπαραγωγή του ANT1 έκλεισε με 24,2% στο γενικό σύνολο και με τις τηλεθεάσεις να ανεβαίνουν μόνο μετά τη λήξη του νέου σίριαλ, μετά τις 10 και μισή το βράδυ.

Ξύπνιοι φαίνεται πως έμειναν οι τηλεθεατές και ο Βαγγέλης Περρής για να δουν τη Γιολάντα Διαμαντή να χορεύει πιο επαγγλεματικά και από τους επαγγελματίες πάνω στην παγοπίστα. Όπως καμάρωνε μάλιστα σήμερα, από τον αέρα της ραδιοφωνικής της εκπομπής, τα μηχανάκια της AGB χτύπησαν κόκκινο κατά τη διάρκεια της guest εμφάνισής της και το σόου εκείη την στιγμή έφτασε το 32%!

Ποιά είναι τα "Κλεμμένα Όνειρα" που κέρδισαν τους τηλεθεατές:

Η σειρα που διαδραματίζεται σε ένα κολέγιο στοχεύει σε νέους τηλεθεατές «χωρίς όμως να αποκλείει τα υπόλοιπα ηλικιακά κοινά» λέει ο σκηνοθέτης των επιτυχημένων καθημερινών σειρών του Μega «Η ζωή της άλλης» και «Μια στιγμή δυο ζωές» Δημήτρης Αρβανίτης, ο οποίος έχει αναλάβει το νέο lead-in του κεντρικού δελτίου του καναλιού. «Πάνω από 30 άτομα σε βασικούς ρόλους κυρίως νέοι ηθοποιοί αλλά και άλλοι που θα μπαινοβγαίνουν ως γκεστ σταρ εμφανίζονται στα 400, έως τώρα, επεισόδια της σειράς» λέει ο σκηνοθέτης που υπογράφει και το πρωτότυπο σενάριο μαζί με τους Αννα Ανδριανού, Γιώργο Κρητικό και Ευριπίδη Διονυσιάδη. Αυτές τις μέρες βρισκόταν στο Παρίσι για να δει τον γιο του που έχει επιμεληθεί τη μουσική για τη σειρά. «Και στην Ελλάδα υπάρχουν κολέγια όπως στο εξωτερικό. Σε ένα απ’ αυτά εξελίσσεται και η ιστορία μας».

Στο ADC, το πιο διακεκριμένο κολέγιο της Αθήνας, δύο νέοι είναι ανταγωνιστές για τα πάντα: από τις επιδόσεις στη σχολή μέχρι την καρδιά μιας συμφοιτήτριάς τους. Ο Aρης Μαλτέζος είναι γόνος πολύ πλούσιας οικογένειας και ο πιο δημοφιλής ανάμεσα στους συμφοιτητές του. Ο Σταύρος Χαλκιάς, από την άλλη, παιδί φτωχικής γειτονιάς, έρχεται να σπουδάσει στο κολέγιο με υποτροφία και να απειλήσει την «πρωτιά» του Αρη.

Παλιοί μας γνώριμοι, ηθοποιοί που έκαναν τα πρώτα τους βήματα σε σαπουνόπερες τα προηγούμενα χρόνια αλλά και πρωτοεμφανιζόμενοι συνθέτουν το καστ της σειράς. Ο Αλέξανδρος Σταύρου είναι ο Δημήτρης Μαλτέζος, επιτυχημένος επιχειρηματίας, γοητευτικός και αδίστακτος, με διαρκή του στόχο την εξουσία και το χρήμα και η Ελισάβετ Μουτάφη υποδύεται την Αλεξάνδρα Μαλτέζου, σύζυγο του Δημήτρη. Η Αθηνά Οικονομάκου είναι η όμορφη, έξυπνη, πλούσια και κακομαθημένη Χρύσα Μαλτέζου. Ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης είναι ο Κίμωνας, καθηγητής του κολεγίου, ενώ η Αντα Λιβιτσάνου υποδύεται την Κρίστη Στεφάνου, τη νέα καθηγήτρια του κολεγίου. Η Βάσω Λασκαράκη είναι η Φαίη Σαββίδη, το «μήλον της Εριδος» ανάμεσα στον Αρη και στον Σταύρο. Σε άλλους ρόλους θα δούμε την Αντιγόνη Γλυκοφρύδη, τον Νίκο Γαλανό αλλά και την Αννα Ανδριανού.

Οσον αφορά τους δύο νεαρούς πρωταγωνιστές της σειράς, τον Αρη και τον Σταύρο, οι δυο τους δεν γνωρίζουν ότι αυτά που τους ενώνουν είναι πολύ περισσότερα και επικίνδυνα απ’ ό,τι αυτά που τους χωρίζουν.

Οπως και στα δύο προηγούμενα σίριαλ ο Δημήτρης Αρβανίτης καταπιάνεται με το θέμα της σύγκρουσης του φτωχού με τον πλούσιο.

«Η σύγκρουση των δύο κόσμων υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει. Ο βασικός μας μύθος είναι εξαιρετικά ισχυρός αλλιώς δεν μπορείς να υποστηρίξεις το φωτορομάντζο. Το σενάριο είναι πολύ καλά δομημένο, οι χαρακτήρες δεν είναι επιφανειακοί. Το δούλευα ενάμιση χρόνο στο κεφάλι μου πριν το παρουσιάσουμε στο κανάλι. Η αισθητική του επίσης διαφοροποιείται αρκετά έχει αλλάξει πάρα πολύ σε σχέση με τη «Ζωή της άλλης» συνεχίζει ο σκηνοθέτης: «Φαίνεται πολύ ακριβή παραγωγή, αλλά δεν είναι. Είναι μάλιστα λιγότερο ακριβή από την προηγούμενη. Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ νεανική καθημερινή σειρά με προεκτάσεις φωτορομάντζου. Επίσης είμαι χαρούμενος που ξαναγύρισα στο 16/9, ένα φορμά κινηματογραφικό, πιο προσιτό που εξυπηρετεί τις απαιτήσεις μου».