Αναλυτικότερα, στο γενικό σύνολο, το μεν “Πρωινό” συγκέντρωσε 25,4%, τα δε “Καλημερούδια” 15,6%, αλλά στο δυναμικό κοινό ηλικίας 15-44 ετών, η διαφορά ψαλιδίστηκε αισθητά με την πρώτη εκπομπή να σημειώνει 21,2% και τη δεύτερη 19,2%.
Εντυπωσιακό όμως ήταν το ποσοστό της εκπομπής "Καλημερούδια" στις γυναίκες 15-24 ετών που έφτασε το 43,1% ενώ το αντίστοιχο του “Πρωινού” ήταν 30,1%.
Επιπλέον, τα "Καλημερούδια" ήταν #1 στο διάστημα 11:00- 12:57 στο κοινό ηλικίας 15- 44 ετών με ποσοστό 21,8%, ενώ ακολούθησε το “Πρωινό” με 19,6%.
Τέλος, στις γυναίκες 25-44 ετών, το Mega προηγήθηκε με 23,2%, ενώ ακολουθούσε ο Antenna με 22,2%.