Και αυτό μεταφράστηκε και σε νούμερα, σημειώνοντας υψηλές επιδόσεις στον πίνακα της τηλεθέασης. Και μάλιστα σε μία μέρα, που ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, καθώς απέναντι παίζουν προγράμματα όπως οι “Ράδιο Αρβύλα” και ο Θέμος Αναστασιάδης με το “ΟΛΑ”.
Πόσοι λοιπόν τηλεθεατές κάθισαν να δουν τον πρωθυπουργό; Και κυρίως, ποιοι τον είδαν; Η παρουσία του σε τηλεοπτική εκπομπή συγκίνησε περισσότερο τους άνδρες ή τις γυναίκες; Τους νέους ή τις μεγαλύτερες ηλικίες; Ιδού, οι απαντήσεις όπως καταγράφηκαν από τη Nielsen.
Η εκπομπή στο γενικό σύνολο έκανε τηλεθέαση 27,6% και στα δυναμικά 19,2%, που μεταφράζεται σε 714,847 τηλεθεατές. Μάλιστα, ο Τσίπρας “δίχασε” τη νεολαία, αφού οι άνδρες ηλικίας 15-24 αδιαφόρησαν εντελώς, κάνοντας μόλις και μετά βίας 7,35%. Αντίθετα, στις νεαρές κυρίες ο Τσίπρας “σάρωσε”, αφού έκανε 33,1%!
Η συνέντευξη είχε σουξέ και στους άνδρες ηλικίας άνω των 55 χρόνων, κάνοντας 42%!!!