Η Blake Lively δημιούργησε το δικό της haircare brand

Η Blake Lively δημιούργησε το δικό της haircare brand
Το λανσάρισμα του brand αναμένεται να γίνει στις 4 Αυγούστου.

Η λίστα των διασημοτήτων που αποφασίζουν να δημιουργήσουν τα δικά τους beauty brands συνεχώς αυξάνεται. Η πιο πρόσφατη celebrity που κάνει το βήμα στον κόσμο της ομορφιάς είναι η Blake Lively, η οποία εργάζεται εδώ και 7 χρόνια πάνω στο νέο της επαγγελματικό εγχείρημα που εστιάζει σε προϊόντα περιποίησης μαλλιών.

Η αποκάλυψη έγινε αρχικά από τους θαυμαστές της Blake Lively, που παρατήρησαν στο Instagram ότι η ηθοποιός άρχισε να ακολουθεί έναν νέο λογαριασμό με το όνομα Blake Brown Beauty. Ο λογαριασμός αυτός την ακολούθησε επίσης και είναι ο μοναδικός που ακολουθεί η Blake.

{https://www.instagram.com/p/C-FtfLfJ-gm/?utm_source=ig_embed&ig_rid=acd79be2-4d77-4d1c-babf-5f42669f9c35}

Όσο για το περιεχόμενο της σελίδας, αρχικά υπήρχε μόνο μία ανάρτηση που έδειχνε το πίσω μέρος ενός κομψού χτενίσματος μιας γυναίκας με ξανθά μαλλιά, χωρίς να αποκαλύπτεται αν είναι η ίδια η Blake Lively. Στη συνέχεια, δημοσιεύθηκαν και άλλες δύο αναρτήσεις που αποκαλύπτουν ότι πρόκειται για την αγαπημένη μας ηθοποιό.

Όσα είπε η αγαπημένη ηθοποιός

«Από τότε που ήμουν παιδί, στην εφηβεία, στην πρώιμη ενηλικίωση, στη μητρότητα, στη δουλειά, στην προσωπική ζωή, όποτε και όπου και αν είμαι, το πιο αναγνωρίσιμο στοιχείο σε εμένα ήταν πάντα η προσωπικότητά μου; Όχι; Όχι η προσωπικότητά μου; Α… Τα μαλλιά μου.

Είναι ο μακροβιότερος σύντροφός μου στη ζωή. Για 36 χρόνια και συνεχίζει. Και όπως κάθε σχέση, είναι υγιέστερη όταν φροντίζετε καλά ο ένας τον άλλον, για να τα αγαπώ όπως πρέπει, βρήκα ένα σύστημα που έκανε θαύματα για μένα, ένα είδος hack μέσα από δεκαετίες δουλειάς με τους καλύτερους ανθρώπους στον κλάδο, ατελείωτες δοκιμές και λάθη. Πέρασα 7 χρόνια (Το ξέρω. Οι σκέψεις εναλλάσσονται μεταξύ του εντυπωσιακού και «τι στο καλό πήρε τόσο πολύ») αναπτύσσοντας εμμονικά κάθε λεπτομέρεια του νέου μου «μωρού».

{https://www.instagram.com/reel/C-FjZ1kpo6E/?utm_source=ig_embed&ig_rid=52c1668f-997e-4726-9a6d-7edd9ef3b656}

Γιατί να δημιουργήσω μια σειρά αν είχα προϊόντα που δούλευαν; Καλή ερώτηση. Ήθελα κάτι πιο προσιτό, αλλά με την ίδια απόδοση που δίνουν προϊόντα που επιλέγονται για εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί… Αποδεικνύεται ότι η υψηλότερη ποιότητα είναι πιο ακριβή; Ποιος το ήξερε;; Υπάρχει λόγος που οι μάρκες τείνουν να κάνουν συμβιβασμούς, αλλά δεν σταματήσαμε μέχρι να το καταφέρουμε. Ήθελα επίσης αρώματα που να μοιάζουν με αρώματα που θα αγόραζα πραγματικά ως ακριβό άρωμα. Ήθελα να είναι πιο clean από τα προϊόντα που χρησιμοποιούσα με εξαιρετικά αποτελέσματα, ώστε να μην νιώθω άβολα να το μοιραστώ με την οικογένεια. Ήθελα να προσπαθήσει να δείξει πόσο όμορφη μπορεί να είναι η μέγισth βιωσιμότητα. Ήθελα να είναι vegan, χωρίς σκληρές ουσίες και να μην περιέχει θειικά άλατα, σιλικόνες, parabems συνθετικές βαφές κ.λπ. Παράλληλα ως κάποια που αγαπά πολύ το packaging, ήθελα να δείχνει εκθαμβωτικ;o στο ράφι σας γιατί αυτός είναι ένας πολύτιμος χώρος στο σπίτι σας. Δεν έκανα συμβιβασμούς στην επίτευξη όλων αυτών των πραγμάτων ταυτόχρονα. Και τώρα βλέπω γιατί δεν υπήρχε τίποτα εκεί έξω που να ανταποκρίνεται ταυτόχρονα σε όλους τους στόχους μου.», γράφει κάτω από το βίντεο που δημοσίευσε για το λανσάρισμα του brand, το οποίο αναμένεται να γίνει στις 4 Αυγούστου.

Τελευταία τροποποίηση στις 01.08.2024 - 20:14