Καταπίνει φιλμ και φωτογραφίζει το στομάχι του

22.04.2014
Όλο και πιο συχνά συναντούμε δημιουργούς έργων τέχνης που βρίσκουν πρωτότυπους, εκκεντρικούς και μερικές φορές απόλυτα εξωφρενικούς τρόπους να κάνουν τέχνη. Σε μια προσπάθεια εξερεύνησης του ανθρώπινου γαστρικού τους συστήματος, δύο φοιτητές, ο Λουκ Έβανς (Luke Evans) και ο Τζόσουα Λέικ (Joshua Lake) σκέφτηκαν κάτι "νόστιμο". Κατάπιαν φιλμ των 35mm, ώστε τα γαστρικά υγρά να αφήσουν πάνω στο το σημάδι τους... Με κίνδυνο να δημιουργήσουν πρόβλημα στο γαστρεντερικό σύστημα, οι δύο φοιτητές φωτογραφίας αφού... απέβαλλαν τα φιλμ - διά της οδού που όλοι φανταζόμαστε - τα καθάρισαν και τα μελέτησαν στο ηλεκτρονικό μικροσκόπιο. Κατόπιν, τα εκτύπωσαν σε γιγάντια ασπρόμαυρα φορμά. Το πρότζεκτ ονομάστηκε «Βγάζω τον εαυτό μου μέσα έξω» (I turn myself inside out) και πρόκειται για έναν φωτογραφικό πειραματισμό. Βέβαια ο εντυπωσιασμός μας προέρχεται περισσότερο από το να βλέπουμε την κατάποση του φιλμ και να φανταζόμαστε τη δαιδαλώδη διαδρομή του και όχι με τις τελικές ασπρόμαυρες φωτογραφίες. Χρ. Τσατσαράγκου

Όλο και πιο συχνά συναντούμε δημιουργούς έργων τέχνης που βρίσκουν πρωτότυπους, εκκεντρικούς και μερικές φορές απόλυτα εξωφρενικούς τρόπους να κάνουν τέχνη. Σε μια προσπάθεια εξερεύνησης του ανθρώπινου γαστρικού τους συστήματος, δύο φοιτητές, ο Λουκ Έβανς (Luke Evans) και ο Τζόσουα Λέικ (Joshua Lake) σκέφτηκαν κάτι "νόστιμο". Κατάπιαν φιλμ των 35mm, ώστε τα γαστρικά υγρά να αφήσουν πάνω στο το σημάδι τους...

Με κίνδυνο να δημιουργήσουν πρόβλημα στο γαστρεντερικό σύστημα, οι δύο φοιτητές φωτογραφίας αφού... απέβαλλαν τα φιλμ - διά της οδού που όλοι φανταζόμαστε - τα καθάρισαν και τα μελέτησαν στο ηλεκτρονικό μικροσκόπιο. Κατόπιν, τα εκτύπωσαν σε γιγάντια ασπρόμαυρα φορμά. Το πρότζεκτ ονομάστηκε «Βγάζω τον εαυτό μου μέσα έξω» (I turn myself inside out) και πρόκειται για έναν φωτογραφικό πειραματισμό. Βέβαια ο εντυπωσιασμός μας προέρχεται περισσότερο από το να βλέπουμε την κατάποση του φιλμ και να φανταζόμαστε τη δαιδαλώδη διαδρομή του και όχι με τις τελικές ασπρόμαυρες φωτογραφίες.

Χρ. Τσατσαράγκου