Για Το Καλό Των Άλλων

14.02.2011
Ο Ντιέγκο, ένας γιατρός που έχει χάσει το πάθος του για τη δουλειά, δεν επιθυμεί πια να έχει προσωπική επαφή με τους ασθενείς του. Μια μέρα, η Σάρα, μια έγκυος που βρίσκεται υπό τη νοσηλεία του, αποπειράται να αυτοκτονήσει. Ο σύντροφός της κατηγορεί τον Ντιέγκο ως το μόνο υπεύθυνο, και πάνω στον θυμό του τον απειλεί με ένα όπλο. Μετά από κάποιες ώρες, ο Ντιέγκο θυμάται μόνο τον ήχο ενός πυροβολισμού και έχει την περίεργη αίσθηση ότι τον διαπέρασε κάτι περισσότερο από μία σφαίρα...

Σε μια φοβερά εμπνευσμένη στιγμή της καριέρας του, ο Αλεχάντρο Αμεναμπάρ παρουσιάζει αυτό το ισπανικό θρίλερ, που το μεγαλύτερο ατού του είναι οι σκηνές στις οποίες ο Εντουάρντο Νοριέγκα βγάζει την μπλούζα του. Ο τελευταίος ενσαρκώνει τον Δρ. Ντιέγκο, έναν μπουχτισμένο υπηρέτη του Ιπποκράτη που αποφεύγει τους ίδιους του τους ασθενείς. Μέχρι τη στιγμή που βλέπει τον χάρο με τα μάτια λόγω μιας απόπειρας δολοφονίας εις βάρος του και μετατρέπεται στον Ιησού Χριστό -αλλά στην ισπανική βερσιόν του. Ο γιατρός πλέον μπορεί να θεραπεύει τους ασθενείς του με ένα απλό άγγιγμα, αλλά φυσικά κάθε πράξη έχει και το αντίστοιχο τίμημα.

Το Για το Καλό των Άλλων διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας, καθότι κατοχυρώνει πρώτο το είδος της μεταφυσικής σαπουνόπερας. Το μοτίβο του μισάνθρωπου γιατρού το είδαμε στο Dr. House, το χάρισμα της ίασης μέσω αφής το αγαπήσαμε στον Ιησού από την Ναζαρέτ αλλά τώρα μπορούμε να απολαύσουμε τον φοβερό συνδυασμό τους. H διασκέδαση είναι εγγυημένη (κάτι ήξερε άλλωστε το Φεστιβάλ Βερολίνου που είχε προβάλει την ταινία πρώτο) αλλά γιατί χρειάζεται άραγε να το δούμε στο σινεμά;

Φ.Β