Κάτια Δανδουλάκη: Τρομάζει στο πέρασμα του χρόνου και ερωτεύεται μικρότερο... άνδρα

22.09.2016
Διάσημη άλλοτε ηθοποιός του κινηματογράφου αποτραβήχτηκε από την οθόνη μόλις άρχισαν να την παίρνουν τα χρόνια. Τρομαγμένη μπροστά στον χαμό της νιότης, βρίσκει διέξοδο στην φυγή, στον αγορασμένο έρωτα με νεαρούς ζιγκολό και στην τεχνητή λήθη των ναρκωτικών και του αλκοόλ.

Ο Τσανς Γουαίην είναι ο τελευταίος από τους νεαρούς εραστές της Αλεξάνδρα Ντελ Λάγκο. Φτωχός, χωρίς ιδιαίτερο ταλέντο, δεν έχει άλλο εφόδιο από την ομορφιά και τα νιάτα του. Σ’αυτά τα δύο στηρίζεται η άμετρη φιλοδοξία του, να γίνει σταρ του Χόλιγουντ από την μια και να παντρευτεί την πλούσια παιδική του αγαπημένη, την Χέβενλυ, από την άλλη. Στον μάταιο αγώνα του για επιβίωση και κοινωνική επιβολή, προσφέρει το κορμί του σε μοναχικές και παρηκμασμένες πλούσιες κυρίες, που τον χρησιμοποιούν ως παυσίπονο για την μοναξιά και τον απομακρύνουν όταν τους είναι άχρηστος πια. Όταν οι δυο τους συναντώνται, στην κρίσιμη ώρα της ζωής τους, προσπαθούν για μια στιγμή να αρπαχτούν ο ένας από τον άλλο. Για την Αλεξάνδρα, που έχει ταλέντο και προσωπικότητα, ίσως υπάρχει ακόμη ελπίδα. Για τον Τσανς, που έχει επιπλέον να αντιπαλέψει την αναλγησία και την εχθρότητα των ανθρώπων, όχι...

Ο λόγος για ένα από τα πιο σημαντικά έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, “Το Γλυκό Πουλί της Νιότης” του Τεννεσσή Ουίλλιαμς που ανεβαίνει στις 20 Οκτωβρίου στα Θέατρο Δανδουλάκη. Σε μετάφραση του Μάριου Πλωρίτη και διασκευή/σκηνοθεσία της Νικαίτης Κοντούρη, με την Κάτια Δανδουλάκη στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Την ειδική μουσική σύνθεση για την παράσταση κάνει η Ελένη Καραϊνδρου.

Πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά κι επιτυχημένα έργα του Τεννεσσή Ουίλλιαμς, Το Γλυκό Πουλί της Νιότης, πραγματεύεται δύο από τις μεγαλύτερες αγωνίες του: τον Χρόνο που περνά αμείλικτος και την Αποτυχία, τα όνειρα που δεν γίνονται πραγματικότητα.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Μάριος Πλωρίτης, που έκανε την θαυμάσια διασκευή –μετάφραση του έργου, «Το Γλυκό Πουλί της Νιότης αρχίζει εκεί που τελειώνουν τ’ άλλα έργα της λυγρής πινακοθήκης του Ουίλλιαμς».