Το seχ στο «Προσοχή, Πόθος» (2007)

01.08.2008
Από τις περιπτώσεις που οι ερωτικές σκηνές μιας ταινίας μέσα από την ωμότητά τους (και τη διαρκή «αυτό-πώς-το-έκαναν-χωρίς-να-το-κάνουν» απορία του θεατή) δρουν όχι μόνο σε οπτικό επίπεδο, αλλά αποτελούν και την ψυχολογική ραχοκοκαλιά της ιστορίας. Την πρώτη τους φορά, πρόκειται πρακτικά για βιασμό.
Από τις περιπτώσεις που οι ερωτικές σκηνές μιας ταινίας μέσα από την ωμότητά τους (και τη διαρκή «αυτό-πώς-το-έκαναν-χωρίς-να-το-κάνουν» απορία του θεατή) δρουν όχι μόνο σε οπτικό επίπεδο, αλλά αποτελούν και την ψυχολογική ραχοκοκαλιά της ιστορίας. Την πρώτη τους φορά, πρόκειται πρακτικά για βιασμό. Μέχρι την τρίτη, δεν ξέρεις πια ποιος είναι ο κυνηγός και ποιος το θήραμα. Θ.Δ.