ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΑ ΧΕΙΛΗ

14.08.2009
Η υποκριτική δικαίωση της Κέιτ Γουίνσλετ δεν προέκυψε από την καλύτερή της ταινία, αλλά από την επιμονή του παραγωγού (βλέπε Χάρβεϊ Γουάινστιν) να την κυκλοφορήσει τη σωστή στιγμή και από την αποφασιστικότητα του σκηνοθέτη (Στίβεν Ντάλντρι) να μας τρίψει τις αρετές της στη μούρη.

ΤΟΥ ΣΤΙΒΕΝ ΝΤΑΛΝΤΡΙ ΤΗΕ READER / 2008, DVD, ΠΕΡΙΟΧΗΣ 2, ODEON

Η υποκριτική δικαίωση της Κέιτ Γουίνσλετ δεν προέκυψε από την καλύτερή της ταινία, αλλά από την επιμονή του παραγωγού (βλέπε Χάρβεϊ Γουάινστιν) να την κυκλοφορήσει τη σωστή στιγμή και από την αποφασιστικότητα του σκηνοθέτη (Στίβεν Ντάλντρι) να μας τρίψει τις αρετές της στη μούρη. Ξεχάστε όμως τη ζωντάνια του «Μπίλι Ελιοτ». Τα μεγάλα μπάτζετ πάνε πακέτο με τη σκηνοθετική βαρυθυμία και τον αχρείαστο ακαδημαϊσμό που υιοθετεί το Χόλιγουντ κάθε φορά που θέλει να μιλήσει για το Ολοκαύτωμα. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΥΛΑΚΗ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ