FYI

Tαξίδι γεύσης, ποιότητας & αειφόρου ανάπτυξης από τη Magic

27.05.2015
Με επίκεντρο τη δέσμευση της Unilever για αειφόρο ανάπτυξη, το παγωτό Magic της Algida γίνεται η πρώτη μάρκα παγωτού παγκοσμίως, που προμηθεύεται κατά 100% κόκκους κακάο προερχόμενους από φάρμες πιστοποιημένες από την ανεξάρτητη Μη Κυβερνητική Οργάνωση Rainforest Alliance™.

Η συνεργασία αυτή εξασφαλίζει την υψηλή ποιότητα της σοκολάτας Magic, δίκαιες συνθήκες εργασίας για τους μικροκαλλιεργητές κακάο, καθώς επίσης και πολλαπλά οφέλη για το περιβάλλον και τις κοινότητες στις οποίες ζουν και εργάζονται. Αυτό το ταξίδι γεύσης και ποιότητας παρουσιάστηκε σε μια συνάντηση με τα μέσα που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 26 Μαΐου στο Magic Pleasure Store στο κέντρο της Αθήνας.

Μέχρι το 2020, στα πλαίσια του Παγκόσμιου Σχεδίου Δράσης της για την Αειφορία, στόχος της Unilever, είναι να διευρύνει περαιτέρω τη συνεργασία της με τη Rainforest Alliance™, ώστε η σοκολάτα στο σύνολο των προϊόντων της να προέρχεται από αειφόρες καλλιέργειες.

Μέσω της συνεργασίας με τη Rainforest Alliance η Unilever στηρίζει 40.000 αγρότες και τις οικογένειές τους σε χώρες όπως το Εκουαδόρ, την Ακτή του Ελεφαντοστού και την Γκάνα οπού το 80% του πληθυσμού ασχολείται με την παραγωγή κακάο. Tα παγωτά Magic φέρουν στις συσκευασίες τους την πράσινη σφραγίδα Rainforest Alliance Certified™, σφραγίζοντας την ποιότητα της σοκολάτας Magic.

«Μέσα από τη συνεργασία της Unilever και του Magic με τη Rainforest Alliance, μπορούμε να προμηθευόμαστε κακάο με υπεύθυνο τρόπο, παρέχοντας υψηλής ποιότητας προϊόντα από αγνά υλικά. Για εμάς είναι εξίσου σημαντικοί στόχοι, τόσο η βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των αγροτών όσο και η προστασία του περιβάλλοντος, καθώς και η παραγωγή απολαυστικών προϊόντων. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες ενός απαιτητικού κοινού παγκοσμίως» δήλωσε η κα Μίνα Βαλαβάνη, Διευθύντρια Αειφόρων πρακτικών και Κοινωνικής Ευθύνης της Ελαις-Unilever Hellas.