FYI

Tο νέο κατάστημά της Folli Follie στην Oxford Street

11.06.2015
Με ένα μοναδικό πάρτι γιόρτασε η FolliFollie, το γνωστό lifestyle accessory brand, το άνοιγμα του νέου εντυπωσιακού flagship καταστήματος, στον πιο δημοφιλή εμπορικό προορισμό του Λονδίνου, την Oxford Street. Το νέο αυτό κατάστημα αποτελεί την επιτομή της απαράμιλλης κομψότητας, αντικατοπτρίζοντας τη λάμψη, την αισθητική και τον κοσμοπολίτικο αέρα της FolliFollie.

Ανάμεσα στους προσκεκλημένους ήταν πολλοί εκπρόσωποι από τον καλλιτεχνικό χώρο, όπως η LauraWhitmore, παρουσιάστρια του MTV και του show «I’macelebrity… get me out of here!», η Mollie King, τραγουδίστρια του συγκροτήματος The Saturdays, η ZaraMartin, παρουσιάστρια - μοντέλο, η DianaVickers, τραγουδίστριακαι σχεδιάστρια μόδας, η Ashley Roberts, τραγουδίστρια και ηθοποιός και η RosieFortescue, tvpersona. Φορώντας κοσμήματα και κρατώντας τσάντες Folli Follie, καθεμιά από τις καλεσμένες ανέδειξε το προσωπικό της στυλ. Ξεχωριστή παρουσία ανάμεσα τους ήταν η γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός Τόνια Σωτηροπούλου που βρέθηκε στο Λονδίνο ως επίτιμη καλεσμένη του brand και είχε την ευκαιρία να δει και να θαυμάσει από κοντά το νέο κατάστημα.

Οι προσκεκλημένοι γεύτηκαν τα εντυπωσιακά εδέσματα του TableTalk και διασκέδασαν με την μουσική των DJLeBonTong (AmberLeBon και BeckyTong). Ο fashion illustrator Μιχάλης Χριστοδούλου φιλοτέχνησε τα πορτραίτα των καλεσμένων,που τους προσφέρθηκαν ως αναμνηστικό της καταπληκτικής βραδιάς.

Το νέο κατάστημα βρίσκεται στη γωνία Oxford Street & Park Street, ανάμεσα σε άλλαhigh-endκαταστήματα και φιλοξενεί με κομψό τρόπο μια ευρεία γκάμα από τις τελευταίες συλλογές κοσμημάτων, ρολογιών και αξεσουάρ της Folli Follie.

Το μοναδικό και iconicμοτίφ «Heart4Heart» έχει χρησιμοποιηθεί με κομψό τρόπο στην διακόσμηση και στην προβολή των κοσμημάτων, ενώ το μοντέρνο εσωτερικό συμπληρώνουν τα φωτιστικά και το χρυσό χρώμα της οροφής που δένει αρμονικά με τις λεπτομέρειες από οξυά.

Οι εντυπωσιακές συλλογές του brand, καθώς και ένα sneakpreview της πολυαναμενόμενης συλλογής Santorini Flower, εκτίθενται σε βιτρίνες με μοντέρνο σχεδιασμό. Στο εσωτερικό του κυριαρχεί η εντυπωσιακή, δύο επιπέδων, ημικυκλική βιτρίνα και η τελευταίας τεχνολογίας οθόνη που παρουσιάζει σκηνές από την νέα καμπάνια του brand.