"Νόρα, γερά, με τσαμπουκά"!

27.11.2009
Τρέφει αγνά αισθήματα ο Στέφανος για την Εύα; Η Λίτσα πρέπει να τα ξαναβρεί με τον Ηλία; Ποιος θα ήταν ο καλύτερος διαχειριστής στην «Πολυκατοικία» και τι πρέπει να κάνει ο «Λάκης ο γλυκούλης» τώρα που ανακάλυψε ότι είναι ο μοναδικός κληρονόμος;

Από την ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ

Τρέφει αγνά αισθήματα ο Στέφανος για την Εύα; Η Λίτσα πρέπει να τα ξαναβρεί με τον Ηλία; Ποιος θα ήταν ο καλύτερος διαχειριστής στην «Πολυκατοικία» και τι πρέπει να κάνει ο «Λάκης ο γλυκούλης» τώρα που ανακάλυψε ότι είναι ο μοναδικός κληρονόμος; Οι τηλεθεατές έχουν άποψη και την καταθέτουν στα sites των καναλιών αλλά και στα groups που έχουν δημιουργηθεί στο Facebook.

Έχουν άποψη και τη λένε Λάκη, πάρε ό,τι σου ανήκει...
Από τους πιο αγαπημένους ήρωες των τηλεθεατών είναι σίγουρα ο «Λάκης ο γλυκούλης». Τώρα μάλιστα που έγινε και κληρονόμος σπεύδουν να του δώσουν τις συμβουλές τους. «Πιστεύω ότι πρέπει να πάρει ό,τι του ανήκει και να πετάξει τον Νίκο σαν σκουπίδι. Να μην του δείξει κανένα έλεος», γράφει η Στέλλα. «Ήθελα να ξέρω τι βρήκε ο Λάκης στη Μελίνα;» αναρωτιέται η Μάρθα, ενώ ο Crazy προσπαθεί να μαντέψει τη συνέχεια: «Η κυρία που του μίλησε (πέρα από το γεγονός ότι υποδύεται και τη μαμά του Στέφανου Καρτάλη στα "Μυστικά της Εδέμ") πιστεύω ότι είναι και η μαμά του Λάκη. Να δω τι άλλο θα πάθει αυτός ο άνθρωπος».

Ζητείται γαμπρός
Ο Terry, φανατικός θαυμαστής της σειράς «Οικογένεια βλάπτει», δίνει ιδέες στους σεναριογράφους: «Εγώ θα έλεγα να βάζατε καμιά σκηνή που ο παππούς φεύγει από το σπίτι με τη φίλη του. Και να βγουν όλοι να τον ψάχνουν στα μπαράκια. Η θεία του η Πελαγία να βάλει μια αφίσα που να γράφει: "Ζητείται γαμπρός"?. Θα είχε πλάκα, δεν συμφωνείτε;».

Να και οι πεθερόπληκτες...
Δεν γράφουν μόνο φανατικοί θαυμαστές αλλά και πεθερόπληκτες στο blog των «7 θανάσιμων πεθερών». Και λένε τα παράπονά τους: «Εμένα η πεθερά μου μου κρύβει τα καλλυντικά και τα κοσμήματα, για να μην μπορώ να περιποιούμαι τον εαυτό μου. Έτσι, θα είμαι άσχημη και δεν θα αρέσω στο γιο της όσο όταν είμαι βαμμένη», γράφει η Μάρθα. «Το μυστικό για να σε αγαπάει η πεθερά σου είναι να την καλοπιάνεις», τη συμβουλεύει η Σοφία, ενώ η Έφη προειδοποιεί: «Οι χειρότερες είναι αυτές κάτω από τ’ αυλάκι».

Ο πιο καλός διαχειριστής
Κάποιοι, πάλι, στο blog της «Πολυκατοικίας» διαφωνούν για το ποιος είναι καταλληλότερος για διαχειριστής.

Ντιντίνα: «Ο Μπαλαφούτης είναι πέρα βρέχε... Μάρκος, ο καλύτερος διαχειριστής».

Αλίκη: «Η Παναγιώτα βέβαια. Τέτοια οικονόμα δεν βρίσκεις εύκολα».

Κάποιοι άλλοι φανατικοί τηλεθεατές ζευγαρώνουν τους ήρωες στο group της σειράς στο Facebook: «Κάτι ακούσαμε για αληθινή σχέση της Βάσως Λασκαράκη με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη. Πείτε, ρε παιδιά, δεν θα είναι τέλειο ζευγάρι;».

Πρόστιμο στο «4»; Γιατί;
Εκνευρισμένοι είναι κάποιοι θαυμαστές του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και σπεύδουν να κάνουν τα παράπονά τους στο group της σειράς «4» στο Facebook: «Διάβασα ότι το Mega θα τιμωρηθεί με πρόστιμο από το ΕΣΡ για τη σκηνή του αυνανισμού του Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου στο πρώτο επεισόδιο. Ντροπή! Δεν έχω να πω τίποτα άλλο. Η... άλλη του Star μας βγάζει τον κ... ο της κάθε βράδυ και όχι μόνο δεν τιμώρησαν κανέναν, αλλά το σόου της συνεχίζει ακάθεκτο. Ντροπή», καταγγέλλει ο Αχιλλέας.

Αυτό που τους αρέσει
Ο Στέφανος Καρτάλης νοιάζεται πραγματικά για την Εύα ή η στάση του αποτελεί μέρος του σχεδίου του; Αυτό είναι το ερώτημα που έθεσαν οι υπεύθυνοι του Mega στο site των «Μυστικών της Εδέμ» και οι φανατικοί της επιτυχημένης καθημερινής σειράς έσπευσαν να τοποθετηθούν: «Η Εύα για τον Στέφανο είναι ένας στόχος, τίποτα άλλο», γράφει η Ελένη και η Μελίνα συμπληρώνει: «Απλώς τη χρησιμοποιεί. Αλλιώς, ούτε ψέματα θα της έλεγε ούτε θα της έκρυβε τη συνεργασία του με τον Μάνο». Και φυσικά οι fans της σειράς δεν περιορίζονται μόνο στο να εκφράζουν τη γνώμη τους, αλλά δίνουν και τις συμβουλές τους στους αγαπημένους τους ήρωες: «Νόρα, γερά, με τσαμπουκά! Μην την αφήσεις αυτή (Νταίζη) να μας το πάρει το παιδί (Λουκάς). Εξάλλου, είναι καιρός να εκφράσεις κι εσύ τα συναισθήματά σου. Πες του ξεκάθαρα ότι έχεις φάει κόλλημα μαζί του», προτρέπει την αγαπημένη της ηρωίδα η Νάντια.

Οι περισσότεροι σεναριογράφοι μπαίνουν συχνά στα sites των σειρών και διαβάζουν τα μηνύματα των τηλεθεατών. Κάποιες φορές μάλιστα τα λαμβάνουν και σοβαρά υπόψη τους, σε σχέση με την εξέλιξη της ιστορίας. «Εάν είναι κάτι που είναι πάρα πολύ σωστό και κινείται στους δρόμους που εμείς έχουμε χαράξει, σαφώς το λαμβάνουμε υπόψη μας», μας είπε ο Γιώργος Κυρίτσης, που μαζί με την Έλενα Ακρίτα υπογράφουν «Τα μυστικά της Εδέμ». Και όπως τονίζει, ο συγκεκριμένος τρόπος επικοινωνίας με το κοινό τούς δίνει την ευκαιρία να δουν: «Τι ζητάει ο κόσμος, τι θέλει, ποιους ήρωες αγαπάει περισσότερο, αν τους θέλει μαζί. Μπορούσαμε, για παράδειγμα, να χωρίσουμε τη Ρεγγίνα από τον Στράτο στη "Βέρα στο δεξί"; Θα μας σκότωνε ο κόσμος. Όμως, αυτό ήταν δρομολογημένο και από εμάς. Στην πραγματικότητα ο σεναριογράφος είναι αυτός που οδηγεί τον κόσμο προς συγκεκριμένη κατεύθυνση. Για να θέλουν δηλαδή να είναι μαζί ο Λουκάς με τη Νόρα, κάτι τους έχεις δώσει εσύ, τους έχεις οδηγήσει σε αυτό χωρίς να το καταλάβουν».

Φανατικούς θαυμαστές έχει και η κομμώτρια Λίτσα του ΑΝΤ1. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι της χαρίζονται όταν την πιάνουν να κάνει φάουλ. «Να σου πω? πώς την έχεις δει με την πάρτη σου; Τι τον κουβάλησες τον Αλέξη από το Λονδίνο; Για σουβενίρ; Για κόψε τα πολλά πολλά με τον Ηλία και συγκεντρώσου στον αρχιτέκτονα, μην τα μάθει όλα και σε αρχίσει στις γρήγορες», της γράφει ο Σπύρος. Λέτε να επηρεάσει τους σεναριογράφους;

«Τα επεισόδια είναι συνήθως γραμμένα πολύ πριν διαβάσουμε τα μηνύματα», εξηγεί η Κωνσταντίνα Γιαχαλή, που γράφει τη σειρά «Λίτσα. com» μαζί με τον Παναγιώτη Ματζιαφό. «Έτσι κι αλλιώς, λοιπόν, δεν μπορούμε να αλλάξουμε την ιστορία, για πρακτικούς λόγους. Τα διαβάζουμε, όμως, όλα τα μηνύματα και πολλές φορές οι παρατηρήσεις του κόσμου μας φαίνονται χρήσιμες για τα μελλοντικά επεισόδια που θα γράψουμε. Λέμε, για παράδειγμα, "αυτό που έκανε η Λίτσα δεν άρεσε στον κόσμο, ας μην τη βάλουμε να το ξανακάνει". Θα πρέπει να σας πω, πάντως, ότι παρατηρώντας τα μηνύματα, διαπιστώνουμε ότι οι συμβουλές που δίνουν οι τηλεθεατές στους ήρωες δεν απέχουν από αυτό που έχουμε κι εμείς στο μυαλό μας».

Αγαπημένε μου παρουσιαστή...
Οι τηλεθεατές όμως δεν έχουν άποψη μόνο για τους αγαπημένους τους ήρωες των σειρών αλλά και για τους παρουσιαστές που τους κρατάνε καθημερινά συντροφιά.

Mr Botrini, είσαι για δέσιμο!
Έτσι γράφει στο Facebook ο Νίκος και εξηγεί το γιατί: «Διότι όχι μόνο πας να τους χαλάσεις τις κουζίνες που με τόσο κόπο έφτιαξαν, αλλά τους βάζεις και να τις καθαρίσουν, ενώ με τόσο κόπο τις βρόμισαν. Τους μαθαίνεις να μαγειρεύουν, ενώ ξ-έ-ρ-ο-υ-ν να διοικούν το προσωπικό (άλλος από δω κι άλλος από κει), να κάνουν οικονομική διαχείριση, να είναι γρήγοροι, να αυτοδιαφημίζονται και, το κυριότερο, να μη βρίζουν. Άντε και καλό στομάχι! Σε φιλώ σαν συνάδελφος και σε ασπάζομαι ως τηλεθεατής».

Ε όχι και την Κάτια...
Έξαλλος είναι ο Βαλεντίνο με την κριτική επιτροπή του «Next top model». Και ξέρετε γιατί; «Μα να διώξουνε την Κάτια; Έλεος! Η Μόνικα πρέπει να φύγει, που είναι απαίσια και άσχημη».

Η Μαρία, πάλι, ευγνωμονεί τον Γιούρι Γκέλερ: «Γιούρι, σ’ ευχαριστώ πολύ που έφτιαξες τη φωτογραφική μου μηχανή. Είσαι φοβερός!».

Γρηγόρη, γύρνα πίσω
Η Λένα προτρέπει τον Γρηγόρη Αρναούτογλου: «Είσαι μοναδικός, μη χαθείς από την τηλεόραση. Είσαι από τους ανθρώπους που βελτιώνουν την εικόνα της τηλεόρασης σε μια εποχή που ό,τι σκουπίδι βρεθεί βγαίνει δημόσια και κάνει το νούμερό του».

Ελένη, μην ακούς τι λένε
Και ο Χρήστος συμβουλεύει την Ελένη Μενεγάκη: «Μην ακούς τι λένε. Τα 14 χρόνια που σε καθιέρωσαν βασίλισσά μας δεν θα μας τα πάρουν πίσω, γιατί έκαναν πρωτιά ένα μήνα οι... Καραμεροχαριτάτοι. Σιγά! Όπως είπες κι εσύ, γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος».

Λάκη, είσαι αυθεντικός!
Τέλος, ο Χρήστος γράφει στον Λάκη Λαζόπουλο: «Δεν φοβάμαι να πω τη γνώμη μου. Φοβάμαι μήπως εκεί που θα απευθυνθώ δεν θα με ακούσει κανείς. Τουλάχιστον ένας, όπως ο Λαζόπουλος, μέσα από την τέχνη του μας άκουσε, μας αισθάνθηκε και προβάλλει τα προβλήματά μας. Δεν ξέρω αν φτάνει το ?ευχαριστώ? μας. Αυτό μας έμεινε μόνο, τουλάχιστον είναι αυθεντικό».