Η Έμη Λιβανίου έξω από το θρόνο της

29.10.2009
Λίγοι, νομίζω, θα αμφισβητήσουν ότι υπάρχει στο χώρο της παρουσίασης ωραιότερα γυναικεία φιγούρα από αυτή της Έμης Λιβανίου.

Λίγοι, νομίζω, θα αμφισβητήσουν ότι υπάρχει στο χώρο της παρουσίασης ωραιότερα γυναικεία φιγούρα από αυτή της Έμης Λιβανίου. Αλλά και λίγοι θα υπερθεματίσουν ότι η ομορφιά την κάνει ασυναγώνιστη παρουσιάστρια. Η θητεία της στο Star το κανάλι που την ανέδειξε ήταν θυελλώδης, εκεί, στην πρωινή ζώνη, όπου την πρωτοαντικρίσαμε. Όσοι πίστεψαν πως ήταν μια ανθισμένη γλάστρα δίπλα στο βράχο Τέρενς Κουίκ γρήγορα θα κατάπιαν τη γλώσσα τους. Η Έμη εξελίχτηκε σε βραδυφλεγή βόμβα για τον πρώτο ρεπόρτερ, newscaster και παρουσιαστή της ελληνικής ΤV. Μία, μόνο, φράση της, «η εκπομπή ΜΟΥ», ξεχείλισε το ποτήρι και ανέβασε τόσο την πίεση του Τέρι, που εκείνος τα βρόντηξε κι έφυγε.

Δύο χρόνια αργότερα η Έμη Λιβανίου, με συμπαρουσιαστές, διαδοχικά, τους Χρήστο Τσεμπέρη και Αντώνη Κοκκορίκο, ήταν χαλίφισσα στη θέση του χαλίφη. Αλλά τα ποσοστά της AGB δεν τη δικαίωσαν. Έτσι τελείωσε η συνεργασία της με το Star. Μεσολάβησε μια χαμένη σεζόν, για να κληθεί από τους Γερμανούς της RTL στον Alpha.

«Είναι η ιδεώδης γυναίκα για τηλεόραση», είχε ξομολογηθεί ο Ρικ Σπίνερ, ο πρώτος (Αμερικανός) διευθυντής του νέου Alpha. Της ανατέθηκε μια πετυχημένη σε 32 χώρες παραγωγή, το «Die Zehn», με το διατυπωμένο στα αγγλικά τίτλο «Ten». Δέκα πικάντικα θέματα από τη σοουμπίζ, μονταρισμένα σε βίντεο, σχολιάζονται από πανελίστες του καναλιού με πιπεράτα σχόλια και μετά αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση, η οποία καταλήγει στο Νο 1. Είδα την πρεμιέρα της εκπομπής την προηγούμενη εβδομάδα και αντίκρισα μια πανέμορφη, αλλά αμήχανη Έμη Λιβανίου. Συνηθισμένη να κάθεται στο «θρόνο» του Star, τώρα ήταν όρθια. Αισθανόταν άβολα. Δεν ήξερε πού να βάζει τα χέρια της. Όταν μάλιστα κρατούσε το φάκελο με το Νο 1, τα χέρια της σχημάτιζαν ένα ανάποδο Π, που αδικούσε την κομψή γραμμή της. Γενικά, ο σκηνοθέτης Γιάννης Αρχιμανδρίτης δεν διάλεξε πλάνα που να αναδεικνύουν την ομορφιά της.

Τα δέκα θέματα της πρώτης εκπομπής (παραγωγή Plus Productions) ήταν παρμένα από «σκάνδαλα» από ξένα και ελληνικά κανάλια σε βάθος 15ετίας. Επιλέχτηκε το «λιοζούμι» στο «Μπορώ» της Άννας Δρούζα. Φοβάμαι ότι ήταν η εύκολη λύση. Και τη δημόσια τηλεόραση χτυπούσε (και όχι τα ιδιωτικά κανάλια) και την Άννα Δρούζα, η οποία φέτος απέχει από την τηλεοπτική αρένα. Σάκος του μποξ η Δρούζα; Γιατί όχι; Πώς θα πάρει «Ten» η Έμη Λιβανίου;