"Μικρούτσικα" κατασκευάσματα!

10.12.2002
Αγαπημένη μου Αγγελική, το "πολύ το Κύριε Ελέησον το βαριέται και ο παπάς" γι αυτό και δεν θα ασχοληθώ ξανά με την Ασπα. Άλλωστε, είναι γνωστό...
Αγαπημένη μου Αγγελική,


Το "πολύ το Κύριε Ελέησον το βαριέται και ο παπάς" γι αυτό και δεν θα ασχοληθώ ξανά με την Ασπα. Άλλωστε, είναι γνωστό πως η συμπεριφορά της εν λόγω είναι κατά το "Τι χες Γιάννη, τι χα πάντα" και αυτό έχει κουράσει πολλούς. Πρώτοι και καλύτεροι οι συμπαίκτες της, οι οποίοι πλέον πράττουν το "άσε τον τρελό στην τρελά του". Πήξαμε στην παροιμία, γι αυτό και πάω στο προκείμενο, που δεν είναι άλλος από τον Ανδρέα Μικρούτσικο.

Ο διευθυντής - ψυχολόγος της "Μεγάλης του Fame Ακαδημίας" τον τελευταίο καιρό έχει περάσει θεαματικά στο προσκήνιο και αιτία δεν είναι άλλη, από την Ασπα. Δεν θέλει και πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς, πως ο Ανδρέας είναι εκείνος που "πήρε" την εν λόγω από την αφάνεια μέσα στην σχολή και την ανέδειξε στην "απόλυτη σταρ" του παιγνιδιού. Η Ασπα έχει πράγματι μία διφορούμενη συμπεριφορά. Πολλοί την μεταφράζουν σε θάρρος της γνώμης και άλλοι σε κινήσεις εντυπωσιασμού μίας ματαιόδοξης κι εγωκεντρικής νέας που θέλει να είναι το επίκεντρο του κόσμου. Τον Μικρούτσικο συνάδελφο του Φρόιντ δεν τον λες κι ας έχει πάρει στα σοβαρά το ρόλο αυτό. Του αναγνωρίζεται, όμως, ότι ξέρει καλά το παιγνίδι της τηλεόρασης (στην Reality πλευρά του) και πώς να ανεβάζει θεαματικότητες, έστω στηριζόμενες σε ίντριγκες, έρωτες και πάθη.

Το Fame Story, όταν το παρέλαβε ήταν "πεθαμένο" με την παραγωγή να έχει ρίξει όλο το βάρος της στο όποιο τάλαντο των παικτών. Όλη μέρα το είχαν τραγούδι και χορό, κάτι που περνούσε αδιάφορο σε όσους είχαν τα μηχανάκια της AGB στο σπίτι τους. Ο Μικρούτσικος ανέλαβε δράση και ή θα έκανε τα "σαράντα" του παιγνιδιού ή θα το "ανάσταινε" σαν τον Λάζαρο. Ο "Πατέρας" των reality - μανούλα σε κάτι τέτοια - από την πρώτη στιγμή βρήκε αυτούς που θα...έπαιζαν το παιγνίδι του. Ο Θάνος με την Ελεάννα και ο υποτιθέμενος "έρωτας" τους ήταν η ιδανικότερη περίπτωση. "Κουτί" του ήρθαν τα καυτά φιλιά στο βαν και έδωσε μάχη - απείλησε ακόμη και με παραίτηση - με την παραγωγή προκειμένου να παιχτεί η επίμαχη φάση. Η σκηνή προβλήθηκε, τα μηχανάκια πήραν φωτιά, όμως τα δύο παιδιά τυγχάνουν δεσμευμένα και σοβαρά, οπότε το love story έλαβε άδοξα τέλος. Ώσπου, ήρθε ως "μάννα εξ ουρανού" η Ασπα με την έκρηξη ζήλιας - γιατί να προβάλλουν περισσότερο την Φωτεινή - και ο Ανδρέας βρήκε "λαβράκι". Η εν λόγω εξελίχθηκε σε "κότα με τα χρυσά αυγά" και κάθε φορά που ανοίγει το στόμα της (είτε για να "θάψει" κάποιον, είτε για να χασμουρηθεί ή να φάει) τα μηχανάκια παίρνουν φωτιά.

Οι συμπαίκτες της, η κριτική επιτροπή και ο κόσμος δεν αντέχουν να την ακούν, όμως αντί να πάρει την άγουσα προς το σπίτι της (ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις) ο Μικρούτσικος είναι εκεί, "φύλακας- άγγελός" της να την προστατεύει. Και τα έχει καταφέρει ομολογώ να πω. Το πρωί της Τρίτης σε μία ακόμη προσπάθεια να στρέψει το ενδιαφέρον πάνω στο παιγνίδι, έφερε στον "Πρωινό Καφέ" την Ασπα με την Ελεάννα (αλήθεια η Μενεγάκη τι λέει που κατάντησε την εκπομπή της Επιτέλους Μαζί;). Πολλά πράγματα δεν είπαν, ούτε απάντηση έδωσε στην Κατερίνα Κούκα για το δριμύ κατηγορώ της. Επιφυλάσσεται λέει να απαντήσει αργότερα. Μεταξύ μας, ποσώς μας ενδιαφέρει. Ωστόσο, κανείς δεν διερωτήθηκε, μαζί και ο Μικρούτσικος, γιατί μια καλλιτέχνιδα του βεληνεκούς της Κούκα κι ένας συνθέτης με ήθος όπως ο Αντώνης Βαρδής επιπλήξανε δημόσια μια φερέλπιδα συνάδελφο τους, με κίνδυνο να πέσουν οι ίδιοι στην παγίδα του Μικρούτσικου; Μήπως τελικά, αυτοί ενδιαφέρονται πραγματικά να την προστατεύσουν, ενώ άλλοι την βλέπουν ως μία "μηχανή τηλεθέασης";