Σε 4 Λεπτά

04.10.2007
Ο Κρις Κράους δρα ως γνήσιο γερμανικό κινηματογραφικό τέκνο. Παίρνει μια δραματική ιστορία και την ντύνει με ένα σκοτεινό και κλειστοφοβικό ένδυμα. Ο Γερμανός σκηνοθέτης δημιουργεί μια προσεκτική και χωρίς υπέρμετρες εντάσεις ατμόσφαιρα που δίνει έμφαση στην συναισθηματική προσέγγιση των δύο κεντρικών χαρακτήρων.

Ο Κρις Κράους δρα ως γνήσιο γερμανικό κινηματογραφικό τέκνο. Παίρνει μια δραματική ιστορία και την ντύνει με ένα σκοτεινό και κλειστοφοβικό ένδυμα. Ο Γερμανός σκηνοθέτης δημιουργεί μια προσεκτική και χωρίς υπέρμετρες εντάσεις ατμόσφαιρα που δίνει έμφαση στην συναισθηματική προσέγγιση των δύο κεντρικών χαρακτήρων.

Από την μια η αυστηρή δασκάλα πιάνου που παραδίδει μαθήματα σε τρόφιμες φυλακών τα τελευταία χρόνια και από την άλλη η ταλαντούχα πιανίστρια φυλακισμένη με τις αυτοκαταστροφικές τάσεις. Οι δύο γερμανίδες ηθοποιοί με τα επώνυμα που προφέρονται με μεγάλη δυσκολία (Μπλάιμπτροϊ και Χέρτσπρουνγκ) πραγματοποιούν αξιοπρόσεκτες ερμηνείες, δημιουργώντας μια απόλυτη χημεία μεταξύ τους.

Όμως, το όλο φιλμικό οικοδόμημα «τραυματίζεται» από το σενάριο του «Σε 4 Λεπτά». Αχρείαστες υποπλοκές με εξωφρενικές υπερβολές που αποπροσανατολίζουν την αφήγηση και εμποτίζουν την ταινία με αχρείαστη κινηματογραφική φλυαρία. Οι σεναριακές υπερβολές αραδιάζονται η μια μετά την άλλη προσπαθώντας να εντείνουν την συναισθηματική φόρτιση του θεατή, οδηγώντας τελικά στο ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα. Ο Κρις Κράους λειτουργώντας ως Δόκτωρ Τζέκιλ και Μίστερ Χάιντ, από την μία παραθέτει μια πολύ καλή σκηνοθετική πρόταση και από την άλλη ένα σενάριο με κραυγαλέα συγγραφικά λάθη.

ΓΙΑΓΚΟΣ ΑΝΤΙΟΧΟΣ

[email protected]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ