Κατεδάφιση τώρα στα... πρωινάδικα!

20.12.2007
Μια που σήμερα αφιερώνουμε τη στήλη στα πρωινάδικα (10.00-13.00), ας δούμε την ανθρωπογεωγραφία τους. Σύμφωνα με την AGB, το κοινό τους απαρτίζεται κατά 60% από γυναίκες, από τις οποίες τουλάχιστον 20% είναι νοικοκυρές με κατώτερο μορφωτικό επίπεδο.

Μια που σήμερα αφιερώνουμε τη στήλη στα πρωινάδικα (10.00-13.00), ας δούμε την ανθρωπογεωγραφία τους. Σύμφωνα με την AGB, το κοινό τους απαρτίζεται κατά 60% από γυναίκες, από τις οποίες τουλάχιστον 20% είναι νοικοκυρές με κατώτερο μορφωτικό επίπεδο. Η τηλεόραση παίζει στο σπίτι περισσότερο σαν συντροφιά και σαν ραδιόφωνο. Το ρεκόρ τηλεθέασης παρατηρείται στις προβλέψεις των αστρολόγων και στην παρουσία σταρ της μουσικής.

Τα ψυχαγωγικά πρωινάδικα πονοκεφαλιάζουν φέτος τα μεγάλα ιδιωτικά κανάλια. Στο Mega ο Γρηγόρης Αρναούτογλου «θέλει να τα αλλάξει όλα» με το νέο χρόνο. Στον ΑΝΤ1 η Ελεονώρα Μελέτη βλέπει τα ποσοστά της να είναι κατώτερα από πέρυσι και να ανεβαίνουν όταν... λείπει. Στον Alpha η Ελένη Μενεγάκη αποχωρεί λόγω τοκετού.

Είναι μια «γκαστρωμένη χρονιά» για όλους!

Μήπως λοιπόν είναι ιδεώδης η στιγμή για μια πλήρη ανατροπή; Ως παρατηρητής, μάλλον αδιάφορος πια, όσων συμβαίνουν στη μικρή οθόνη το πρωί 10.00-13.00, κατέληξα σε κάποια συμπεράσματα. Ίσως φανούν χρήσιμα.

Πρώτη ανατροπή: Λιγότερο μπλα μπλα ημετέρων και περισσότερο ρεπορτάζ, άρα στροφή σε πρωτογενές τηλεοπτικό προϊόν. Όχι επανάληψη των κουτσομπολιών και των τηλεοπτικών «γεγονότων» της προηγούμενης νύχτας (βλ. Λαζόπουλος). Δεύτερη ανατροπή: Οι εκπομπές να γίνουν λίγο περισσότερο ενημερωτικές. Τρίτη ανατροπή: Να πάνε σπίτι τους οι «παρέες». Όλοι αυτοί οι ταλαντούχοι (και μη) που πλαισιώνουν τους παρουσιαστές όχι μόνο τριβές δημιουργούν στο κλίμα της εκπομπής, αλλά δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω από τη φασαρία (...ξέρω, ξέρω, το αντίθετο λένε τα γκάλοπ). Τέταρτη ανατροπή: Να καταργηθούν τα ζεϊμπέκικα στο στούντιο.

Ποιος Έλληνας χορεύει 10.00-13.00 σπίτι του;

Ωραία οι ανατροπές και οι κατεδαφίσεις, θα πείτε.

Τι βάζεις στη θέση τους, μαζί με τα άστρα, τη μαγειρική και κάποιο παιχνίδι;

Ιδού δέκα προτάσεις:

1) Βίντεο με ρεπορτάζ από πρεμιέρες, event, κοσμικά της προηγούμενης νύχτας.

2) Καλεσμένος σταρ που θα βγάλει είδηση.

3) Παρουσιάσεις τραγουδιών μόνο μέσω βιντεοκλίπ και κουβέντα με τον καλλιτέχνη στο στούντιο.

4) Βίντεο από επιδείξεις μόδας του εξωτερικού και κριτική στο στούντιο.

5) Συνεντεύξεις με νέα πρόσωπα για αρχιτεκτονική, διακόσμηση, οργάνωση πάρτι, δημόσιες σχέσεις.

6) Στήλη για τα οικονομικά του σπιτιού (εξοικονόμηση, δάνεια).

7) Οικιακή οικολογία.

8) Χρηματιστήριο των σούπερ μάρκετ.

9) Κριτική στα θεάματα (TV, θέατρα, σινεμά, κέντρα).

10) Ειδικά αφιερώματα (όλη η εκπομπή αφιερωμένη σε πρόσωπο ή θέμα).

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται.

Ας μας το αποδείξει μια φορά και η TV!