Το πιο πονεμένο σπαγγάτο έχει τέσσερα... πόδια

28.01.2014
Για πολλά χρόνια οι φωτογράφοι προσπάθησαν να κατακτήσουν το αδύνατο: να αποτυπώσουν στο φακό την ουσία του χορού σε μία ακίνητη στιγμή απόλυτης ομορφιάς. Ο φωτογράφος Ιησούς Τσάπα Μαλακάρα (Jesús Chapa-Malacara) έφτασε πολύ κοντά στο να τα καταφέρει με την αιθέρια φωτογραφική σειρά του «Dance Prints: Humans Slicing Through Space». Οι εικόνες του εξερευνούν τη γλώσσα του χορού μέσα από φιγούρες που ξεδιπλώνουν τα γυμνασμένα μέλη τους σαν φαντάσματα γεμάτα υποσχέσεις στο χωροχρόνο. Ο φωτογράφος που είναι και πρώην χορευτής κάνει φόκους σε δύο διαμετρικά αντίθετα είδη χορού: το μπαλέτο και το breakdance . Το ένα είδος είναι εσωτερικευμένο και όλο χάρη, και το άλλο είναι άγριο και εκφραστικό. Σημαντικά στοιχεία του πρότζεκτ είναι η ρευστότητα της κίνησης και η ονειρική απεικόνιση των πρωταγωνιστών σαν πλάσματα που έχουν νικήσει την ύλη. Χ.Τ.

Για πολλά χρόνια οι φωτογράφοι προσπάθησαν να κατακτήσουν το αδύνατο: να αποτυπώσουν στο φακό την ουσία του χορού σε μία ακίνητη στιγμή απόλυτης ομορφιάς. Ο φωτογράφος Ιησούς Τσάπα Μαλακάρα (Jesús Chapa-Malacara) έφτασε πολύ κοντά στο να τα καταφέρει με την αιθέρια φωτογραφική σειρά του «Dance Prints: Humans Slicing Through Space». Οι εικόνες του εξερευνούν τη γλώσσα του χορού μέσα από φιγούρες που ξεδιπλώνουν τα γυμνασμένα μέλη τους σαν φαντάσματα γεμάτα υποσχέσεις στο χωροχρόνο.

Ο φωτογράφος που είναι και πρώην χορευτής κάνει φόκους σε δύο διαμετρικά αντίθετα είδη χορού: το μπαλέτο και το breakdance . Το ένα είδος είναι εσωτερικευμένο και όλο χάρη, και το άλλο είναι άγριο και εκφραστικό. Σημαντικά στοιχεία του πρότζεκτ είναι η ρευστότητα της κίνησης και η ονειρική απεικόνιση των πρωταγωνιστών σαν πλάσματα που έχουν νικήσει την ύλη.

Χ.Τ.