Εμπνέεται από τα αρχαιοελληνικά «μπαλάκια»

20.05.2014
Μόνο γελώντας θα μπορούσαμε να γράψουμε αυτό το κείμενο για την ιδέα της Ίγκριντ Μπέρθον Μόιν (Ingrid Berthon Moine) να κάνει ένα φωτογραφικό πρότζεκτ αφιερωμένο στους... όρχεις αρχαιοελληνικών αγαλμάτων! Αυτή η ανατομική λεπτομέρεια ξεσήκωσε το καλλιτεχνικό όραμα της φωτογράφου, που ονόμασε αυτή την “αρσενική” φωτογραφική πανδαισία «Marbles» (Μάρμαρα ή Βόλοι). Η φωτογράφος εξυμνεί - και κρυφοζηλεύει - την υπέρτατη καλλιτεχνική προσέγγιση των αρχαίων Ελλήνων σε αυτό σημείο του ανδρικού σώματος. Η λατρεία του ανδρικού οργάνου - σύμβολο πολιτισμού, σύμβολο ανδρικής λίμπιντο και τοτέμ της αρσενικής δύναμης - παίρνει νέο νόημα μέσα από τον φακό της. Επεξηγώντας την επιλογή αυτή η φωτογράφος δηλώνει ότι μέχρι πρόσφατα το κοινό ήταν εξοικειωμένο με την έκθεση των γυναικείων γεννητικών οργάνων. Πλέον και τα δύο φύλα - είτε μας κάνει να αισθανόμαστε άβολα είτε όχι - είναι απόλυτα εκτεθειμένα σε κοινή θέα ... Το δικό μας σχόλιο... Χωρίς Λόγια! Χ.Τ.

Μόνο γελώντας θα μπορούσαμε να γράψουμε αυτό το κείμενο για την ιδέα της Ίγκριντ Μπέρθον Μόιν (Ingrid Berthon Moine) να κάνει ένα φωτογραφικό πρότζεκτ αφιερωμένο στους... όρχεις αρχαιοελληνικών αγαλμάτων! Αυτή η ανατομική λεπτομέρεια ξεσήκωσε το καλλιτεχνικό όραμα της φωτογράφου, που ονόμασε αυτή την “αρσενική” φωτογραφική πανδαισία «Marbles» (Μάρμαρα ή Βόλοι).

Η φωτογράφος εξυμνεί - και κρυφοζηλεύει - την υπέρτατη καλλιτεχνική προσέγγιση των αρχαίων Ελλήνων σε αυτό σημείο του ανδρικού σώματος. Η λατρεία του ανδρικού οργάνου - σύμβολο πολιτισμού, σύμβολο ανδρικής λίμπιντο και τοτέμ της αρσενικής δύναμης - παίρνει νέο νόημα μέσα από τον φακό της. Επεξηγώντας την επιλογή αυτή η φωτογράφος δηλώνει ότι μέχρι πρόσφατα το κοινό ήταν εξοικειωμένο με την έκθεση των γυναικείων γεννητικών οργάνων. Πλέον και τα δύο φύλα - είτε μας κάνει να αισθανόμαστε άβολα είτε όχι - είναι απόλυτα εκτεθειμένα σε κοινή θέα ... Το δικό μας σχόλιο... Χωρίς Λόγια!

Χ.Τ.