Τέλος το "Καλημέρα Ελλάδα", ανανέωσε ο Παπαδάκης!

05.07.2011
Μετά από 20 ολόκληρα χρόνια, η μακροβιότερη εκπομπή στην ελληνική τηλεόραση, το "Καλημέρα Ελλάδα" ολοκληρώνει τον κύκλο της και περνάει στο... χρονοντούλαπο της τηλεοπτικής ιστορίας. Εξάλλου, ο Γιώργος Παπαδάκης με δάκρυα στα μάτια, στο φινάλε της εκπομπής μάς είχε προϊδεάσει για το τι θα συμβεί. Και μπορεί από Σεπτέμβρη το "Καλημέρα Ελλάδα"

Μετά από 20 ολόκληρα χρόνια, η μακροβιότερη εκπομπή στην ελληνική τηλεόραση, το "Καλημέρα Ελλάδα" ολοκληρώνει τον κύκλο της και περνάει στο... χρονοντούλαπο της τηλεοπτικής ιστορίας. Εξάλλου, ο Γιώργος Παπαδάκης με δάκρυα στα μάτια, στο φινάλε της εκπομπής μάς είχε προϊδεάσει για το τι θα συμβεί. Και μπορεί από Σεπτέμβρη το "Καλημέρα Ελλάδα" να αποτελεί παρελθόν, δεν ισχύει το ίδιο και με τον παρουσιαστή, ο οποίος συνεχίζει κανονικά τη συνεργασία του με τον ΑΝΤ1, αλλά με ολοκαίνουργια εκπομπή. Μάλιστα, το κανάλι έστειλε και δελτίο Τύπου, όπου κι επίσημα μάς ενημερώνει για τη μεγάλη συμφωνία.

Η 20ή σεζόν του ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ έκλεισε με μια ακόμα μεγάλη πρωτιά. Η μακροβιότερη πρωινή εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης, μετά από δύο δεκαετίες γεμάτες επιτυχίες και διακρίσεις, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τερματίζοντας για άλλη μια φορά πρώτη στην πρωινή ενημέρωση και μάλιστα αυξάνοντας τα ποσοστά της σε σύγκριση με πέρυσι!

Ο Γιώργος Παπαδάκης αποχαιρέτησε την εκπομπή φανερά συγκινημένος, δίνοντας όμως νέο πρωινό ραντεβού με τους τηλεθεατές από το φθινόπωρο σε μια ολοκαίνουργια εκπομπή που θα έχει την προσωπική του σφραγίδα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεθέασης για τη σεζόν που ολοκληρώθηκε, το ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ με μέσο όρο 16,4% στο κοινό 15-44 και 23,8% στο σύνολο των τηλεθεατών επικράτησε των υπόλοιπων ενημερωτικών εκπομπών της πρωινής ζώνης, ενώ ήταν η πρώτη επιλογή των ανδρών κάθε ηλικίας. Μάλιστα, η πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 αύξησε τα ποσοστά της στο κοινό 15-44 κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Πιο συγκεκριμένα, από την έναρξη της σεζόν έως το Δεκέμβριο του 2010, ο μέσος όρος της στο συγκεκριμένο κοινό ήταν 13,8%, ενώ στο δεύτερο μέρος της σεζόν, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο του 2011, ανέβηκε στο 17.9%, με αποτέλεσμα η εκπομπή να προηγείται κατά πολύ του ανταγωνισμού. Αυτή η ανοδική πορεία φαίνεται στον παρακάτω πίνακα: