Σχολείο Γυναικών με τον Ντανιέλ Οτέιγ

06.02.2009
Το Θέατρο Πέρα από τα Όρια ξεκινά φέτος με την παράσταση που μάγεψε κοινό και κριτικούς στο Παρίσι το 2008! Το Γαλλικό Θέατρο στο απώγειό του στην Αθήνα με Μολιέρο, το ιστορικό Εθνικό Θέατρο ODĖON, τον Ντανιέλ Οτέιγ και τον καταξιωμένο σκηνοθέτη Ζαν - Πιερ Βενσάν.
Tι: Για πρώτη φορά στην Ελλάδα ο Ντανιέλ Οτέιγ στο έργο του Μολιέρου «Σχολείο Γυναικών»
Πότε: 11 και 12 Φεβρουαρίου 2009
Ώρα 20.30
Που: Θέατρο Παλλάς

Η προπώληση άρχισε!
Προπώληση και κρατήσεις εισιτηρίων:
Παλλάς:
Βουκουρεστίου 5, Αθήνα, Τηλ.: 210-3213100

Ημέρες και ώρες λειτουργίας ταμείων:
Δευτέρα έως Σάββατο 9.00 - 20.00 και τις Κυριακές 12:00-20:00
Στη FNAC και στο Public
Με πιστωτική κάρτα : 210 81 0 81 81
Κρατήσεις μέσω Internet : www.ellthea.gr


Με Ελληνικούς Υπέρτιτλους

Το Θέατρο Πέρα από τα Όρια ξεκινά φέτος με την παράσταση που μάγεψε κοινό και κριτικούς στο Παρίσι το 2008! Το Γαλλικό Θέατρο στο απώγειό του στην Αθήνα με Μολιέρο, το ιστορικό Εθνικό Θέατρο ODĖON, τον Ντανιέλ Οτέιγ και τον καταξιωμένο σκηνοθέτη Ζαν - Πιερ Βενσάν.
Μετά τον «Μισάνθρωπο» και τις «Κατεργαριές του Σκαπίνου» που σφραγίστηκαν από την ερμηνεία του Ντανιέλ Οτέιγ, δέκα χρόνια μετά τον «Ταρτούφο», o Οτέιγ ξανασυναντά τον Μολιέρο.
Ο Ζαν-Πιερ Βενσάν του εμπιστεύεται τον πρώτο ρόλο μιας «χαραυγής θεάτρου και ανθρωπιάς» που είναι, ίσως, το πιο ανατρεπτικά φιλοσοφικό έργο του Μολιέρου.

Λίγα λόγια για την παράσταση:
Ο Αρνόλφος, πράγματι, θέλει να πιστεύει πως μπορεί να χειρίζεται κατά βούληση την γυναικεία φύση διαμορφώνοντάς την σύμφωνα με τα γούστα του. Ή μάλλον παραμορφώνοντάς την, εφόσον η «εκπαίδευση» που προορίζει ο Αρνόλφος για την Αγνή ? «εκπαίδευση» που είναι μάλλον ένα είδος εκτροφής ζώων ? είναι η ίδια η αποποίηση της εκπαίδευσης.

Στα μάτια του, η απόλυτη εξουσία του κηδεμόνα πρέπει να καταλαμβάνει όλη τη θέση στην οποία έπρεπε να εγγράφεται η αυτονομία και η ελευθερία της προστατευομένης του. Έτσι αποκομμένη από τον κόσμο, η Αγνή δεν μπορεί παρά να γίνει μαριονέτα στα χέρια ενός εγγαστρίμυθου. Ο Αρνόλφος οφείλει να αποδεχθεί ότι το ανθρώπινο υλικό δεν είναι απλώς ένα είδος παθητικού πηλού που κάθεται να τον πλάθουν. Και ο γέρος τύραννος θα μάθει επίσης απ’ τα παθήματά του πως αν θέλεις να διώξεις τον κόσμο από την πόρτα, αυτός θα μπει απ’ το παράθυρο. Εκτός και αν, έτσι απλά, έχει κιόλας μπει και έχει και στρογγυλοκαθίσει?

Παραγωγή: Odéon-Théâtre de l’Europe 2008