Στις φλόγες το εστιατόριο του Μπον Τζόβι!

02.03.2012
Φτηνά τη γλίτωσε το νεοϋορκέζικο εστιατόριο του ροκ σταρ, όταν ένα ατύχημα τύλιξε στις φλόγες το πρώτο πιάτο των διάσημων καλεσμένων του.

Πιο συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Cover Media, ο Τζον Μπον Τζόβι (Jon Bon Jovi) φιλοξενούσε στο εστιατόριο του, Soul Kitchen, τη σύζυγο του αμερικανού παρουσιαστή, Τζον Στιούαρτ (Jon Stewart), Τρέισι (Tracey), όταν το καλαθάκι του ψωμιού που έρχεται πριν από τα ορεκτικά έπιασε φωτιά ακριβώς μπροστά στα μάτια της.

Αυτό το βράδυ επικεφαλής της κουζίνας ήταν ο διάσημος σεφ, Μάριο Μπατάλι (Mario Batali), ο οποίος συμμετείχε μαγειρεύοντας στη φιλανθρωπική πρωτοβουλία που έχει οργανώσει το εστιατόριο.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες που μίλησαν στην εφημερίδα New York Post: "Το ψωμί που σέρβιρε ο Μάριο ήταν τυλιγμένο σε λαδόκολλα και καθώς το καλαθάκι πλησίασε σε ένα κερί, έγινε παρανάλωμα".

Ο Μπατάλι είναι μόνο ένας από τους διάσημους μαγείρους που θα συνεργάζονται με το Soul Kitchen, προσφέροντας αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες τους στο φιλανθρωπικό πρόγραμμα που λανσάρει ο Μπον Τζόβι.

Μεταξύ άλλων έχουν ήδη συμφωνήσει ο Τομ Κολίκιο (Tom Colicchio), ο Ντέιβιντ Τσανγκ (David Chang), ο Μάρκους Σάμουελσον (Markus Samuelsson), ακόμη και ο... πρώην πρόεδρος των Η.Π.Α., Μπιλ Κλίντον (Bil Clinton).

Το Soul Kitchen είναι ένα κοινοτικό εστιατόριο, που δεν αναγράφει τις τιμές των πιάτων στα μενού του και αντί γι' αυτό ζητά από τους πελάτες του είτε να προσφέρουν χρήματα, είτε έμπρακτη βοήθεια ως αντίτιμο για το γεύμα τους. Έτσι, όσοι δεν έχουν να πληρώσουν μπορούν να απολαύσουν ένα δείπνο ποιότητας, χωρίς το στίγμα που συνδέεται με τα κοινά συσσίτια.

"Την ώρα που 1 στα 5 νοικοκυριά ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας και όταν 1 στους 6 Αμερικανούς δεν μπορεί να εξασφαλίσει το καθημερινό φαγητό του, είναι ένα εστιατόριο που εμφανίζεται στη σωστή χρονική στιγμή. Είναι ένα μέρος που βασίζεται και στηρίζεται στην κοινότητα, από και για την κοινότητα", είχε εξηγήσει ο Μπον Τζόβι στα εγκαίνια του Soul Kitchen, στις 19 Οκτωβρίου πέρυσι.

Όπως είναι ευνόητο, πίσω από την κεντρική ιδέα της εκστρατείας με τους επιφανείς μαγείρους είναι η προσέλκυση ενός μεγαλύτερου κοινού με τελικό στόχο τη συγκέντρωση όσο το δυνατόν περισσότερων χρημάτων τα ποία διατίθενται για την ενίσχυση των απόρων.