Γυμνά θηλυκά διψούν για κάθαρση...

03.09.2014
Οι εικόνες της Μάρζορι Σαλβατέρα (Marjorie Salvaterra) είναι κινηματογραφικές! Οι σουρεαλιστικές ασπρόμαυρες λήψεις της θα μπορούσαν να έχουν βγει από ταινία του Παζολίνι ή από το γαλλικό σύμπαν του Γκοντάρ. Λίγη εκφραστική υπερβολή, μια δόση Σαλβαδόρ Νταλί και κάτι από Μαν Ρέι είναι το κάδρο μέσα στο οποίο κλείνει τις πρωταγωνίστριές της η Σαλβατέρα. Το φωτογραφικό πρότζεκτ «Her» συγκεντρώνει τις γυναίκες της φωτογράφου. Τις σουρεαλιστικές γυναίκες, όπως τις αντιλαμβάνεται με την ιδιαίτερη ματιά της η 43χρονη καλλιτέχνις. Πορτρέτα γυμνών γυναικών, με λίγη σημασία στα πρόσωπα και πολλή σημασία στη φόρμα! Οι σκηνές μεταμορφώνουν αυτές τις εξωγήινες γυναίκες σε ολόκληρα σύμπαντα και τοπία. Φόβος εγκατάλειψης, φόβος της αποτυχίας, φόβος να ζήσεις μια ζωή... μισή, ανεκπλήρωτη χωρίς δημιουργία. Ο ρόλος της γυναίκας... μια προσπάθεια για ισορροπία, προσπάθεια για το "παρακάτω" και ελπίδα για την κάθαρση. Χ.Τ.

Οι εικόνες της Μάρζορι Σαλβατέρα (Marjorie Salvaterra) είναι κινηματογραφικές! Οι σουρεαλιστικές ασπρόμαυρες λήψεις της θα μπορούσαν να έχουν βγει από ταινία του Παζολίνι ή από το γαλλικό σύμπαν του Γκοντάρ. Λίγη εκφραστική υπερβολή, μια δόση Σαλβαδόρ Νταλί και κάτι από Μαν Ρέι είναι το κάδρο μέσα στο οποίο κλείνει τις πρωταγωνίστριές της η Σαλβατέρα.

Το φωτογραφικό πρότζεκτ «Her» συγκεντρώνει τις γυναίκες της φωτογράφου. Τις σουρεαλιστικές γυναίκες, όπως τις αντιλαμβάνεται με την ιδιαίτερη ματιά της η 43χρονη καλλιτέχνις. Πορτρέτα γυμνών γυναικών, με λίγη σημασία στα πρόσωπα και πολλή σημασία στη φόρμα! Οι σκηνές μεταμορφώνουν αυτές τις εξωγήινες γυναίκες σε ολόκληρα σύμπαντα και τοπία. Φόβος εγκατάλειψης, φόβος της αποτυχίας, φόβος να ζήσεις μια ζωή... μισή, ανεκπλήρωτη χωρίς δημιουργία. Ο ρόλος της γυναίκας... μια προσπάθεια για ισορροπία, προσπάθεια για το "παρακάτω" και ελπίδα για την κάθαρση.

Χ.Τ.